ingen adgang til min mail-adresse

7 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Lorbass,

Tak for dit indlæg.

Det er da noget værre noget.

Håber du har fået adgang til den igen nu.

Hvis ikke, så kontakt Hotline og fortæl dem problemet, så vil de kunne hjælpe dig med, at få adgang til den igen :-)

Deres kontaktinfo finder du her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hilsen René

Omdømme 1
@Rene

Lorbass har oprettet et andet identisk indlæg her: /t5/Mit-TDC/jeg-har-ikke-adgang-mere-til-tdc-mail-privat/m-p/70785,. Har du evt. mulighed for at camoflere de to mailadresser der står i den tråd?

Omdømme 3
Hej Maja,

Mange tak for den information, jeg skal nok kigge på indlægget og få min kollega til at sløre mailene :-)

Hilsen René.

hej Rene`

jeg takker for din hjælp,men alt hvad du forslog har jeg prøved.jeg har talt med tdc-hotline TIME vis.Jeg har ågso fået ny password og ny adgangskoden men jeg sidder igen og prøve alt de som bliver forslog....men jeg er på den samme status som før !!

Jeg bliver nødt til,at skifter over til g-mail,de var også MAJA`s ide.De værste er nu,jeg skal informiere alle ,at jeg har en NY mail-adresse !!

Men de kan ikke vær rigtig,at all ander virker tadelløs og problemløs.Kun TDC mail  og TDC selvbetjening driller mig.

Jeg synes at jeg skal have en TEKNIKER der skal kom til mig og kikker på de hele eller har i en anden forslag ??

Alligevel vil jeg ønsker jer alle et "GODT NYT ÅR 2012 "      jeg har haft de ikke so godt  med hilsen Lorbass  Trist mand

Omdømme 3
Hej igen Lorbass,

Vi sender desværre ikke teknikere ud på mail problemer, så jeg vil prøve at se om jeg kan hjælpe dig.

Kan du ikke i en privat besked her på forummet, sende mig dine loginoplysninger til din mail?

Så vil jeg se nærmere på det og svare tilbage.

Hilsen René

LauW skrev:
Hej igen Lorbass,

Vi sender desværre ikke teknikere ud på mail problemer, så jeg vil prøve at se om jeg kan hjælpe dig.

Kan du ikke i en privat besked her på forummet, sende mig dine loginoplysninger til din mail?

Så vil jeg se nærmere på det og svare tilbage.

Hilsen René

Hej igen Rene´,jeg lever endnu,men var et paar dage syg og i seng.Men nu vil jeg svare på din sidste indlæg:hvad mener du med: "Privat besked" på forummet, med "loginoplysninger" til min mail ??

I forummet er flere indlæg på grund af "TDC-mail" og "Sevbetjenning" ( so er vel ikke allene ? )

Jeg har lige over sms bestellt et ny PASSWORD.DEn fik jeg kl.10.55 og har anvend den mitdesamme,MEN: NIX!!

Maja forslog,at jeg skal "nu dropper den TDC-mail" og hvad vil da ske med alle mine "undermapper" hvor da ligger INFORMATIONER speziell kun til mig ?

Jeg overvejer åm jeg skal "SLET" min TDC-mail-adresse ??

"Maja H" spurgte mig,om jeg har et "POSTPROGRAM" installiert ? hvad er de? (outlook ekspress ?)

Nu har jeg mange emne til mit problem og jeg håber kun at du mister ikke lysten at svare til mig.

Når du skriver TDC sender ikke en TEKNIKER på grund af mail til private,so vil jeg gerne spørge dig hvofor dukker der altid en "bemærknig fra TDC" op med indhåld: " deropstå en fejl og tdc arbejder på sagen" med en "venlig undskyldning"

hjælp mig,jeg kan ikke mere med hilsen  LORBASS

Omdømme 1
Hej Lorbass

Du skal klikke på dette link: /t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/2427

Så kommer du til et åbent indlæg på Rene's profilside. Der skriver du dit login som du skriver det, når du loker på din mail. Du skal også oplyse ham om hvilket login brugernavn og pasword du bruger for at komme her inde på Forum. Det er ikke sikkert, at han ringer til dig, men du kunne jo prøve at gi ham dit telefonnummer.

Når Rene måske skriver tilbage til dig, vil du kunne se, der er en mail til dig oppe i højre hjørne.

Herunder kan du se, at der i min indbakke med private medmedelser er 0 ulæste.

pm.JPG

Hvis du prøver at kikke på din side, vil du se der står 1 og ikke 0. Det er fordi jeg har sendt dig en privat meddelelse. Klik på 1 tallet, så kommer du ind til min mail til dig.

(Dette råd med at kontakte en tdc-medarbejder på grund af et problem, er noget jeg normalt ikke gør, men i dette tilfælde har Rene selv skrevet, at du skal skrive privat til ham, så jeg synes lige du skulle have en chance for at få din TDC-mail til at køre. )

Jeg håber du er blevet rask og pøj pøj med din TDC-mail.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P