Ingen adgang til mail ...

• Deltager
  • 0 kommentarer
Det seneste døgn har jeg været uden adgang til min mail.

Mine forsøg på at skrive adgangskoden ender altid på samme side og med en tom rubrik for adgangskoden.

Hvad gør jeg forkert?

Da jeg venter på vigtig information, er det yderst irriterende ikke at kunne hverken se ny post eller skrive nye mails.

11 Kommentarer

Omdømme 1
Hej

Er det under forsøg på adgang til webmail: https://mail.tdc.dk ?

Hvis du gør som du altid har gjort, er det højst sansynlig ikke din skyld, men det kan jo være der er ged i den den browser du bruger. Prøv om du får samme fejl i en anden browser.

Du skriver ikke hvilken du bruger, men her er linket til Chrome.

http://www.google.com/chrome

Hvis problemet er i to forskællige browsere, bør du kontakte kundeservise.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop 

Hvis problemet kun er i f.eks internet explorer kunne du prøve at slette browserdata:

/t5/TDC-Play/Kan-ikke-afspille-downloaded-musik/m-p/118350#M5744

Hej

Jeg har det samme problem. Kan ikke åbne mine mails i Explorer, men kan via Google Chrome. Men her er der så nogle fejl af en slags, så nogle af teksterne står oveni hinandenHumørikon frustreret

Jeg undrer mig over, hvordan fejlen er opstået, for det var fra det ene øjeblik til det andet, at det ikke fungerede....sad faktisk og læste mails, da det startede. Slettede den mail jeg var igang med at læse, og kunne så ikke komme ind i den næste. Loggede af og ville så logge ind igen....det kunne jeg ikke. Senere op ad dagen kom der melding om, at TDC havde en fejl på mailsystemet og at de arbejdede på det. Siden har jeg ikke kunnet komme på i Explorer???? Underligt????

vh Henriette

Omdømme 1
Hej Henriette.

ang. eksplorer:

Har du prøvet at slette browserdata?

Har du opdateret dit java program : http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Underligt at chrome laver kludder i tekst, hvis det var eksplorer kunne du havde prøvet at klikke på Funktioner - kompatiblitetvisning.

Jeg har lige haft et problem i eksploerer hvor knapper og tekst stod over tekst, men det er gået i sig selv igen. Måske er det en midlertidig fejl som der arbejdes på, som du selv skriver.

Hej Maja

Først tak for dit svarGlad humørikon

Jeg har slettet browserdata og jeg opdaterer jævnligt Java af hensyn til bank login. Så jeg tror ikke, det er der fejlen ligger. Men jeg kan da prøve igen (o:

Hvis det gør en forskel, skriver jeg det lige

hilsen

Henriette

Hej alle.

Tak for jeres interesse og svar.

Jeg prøvede at følge de mange gode forslag, men til sidst endte det i absolut kaos, så jeg var tvunget til en fornyet henvendelse til TDC. En yderst stramtandet dame forklarede mig, at problerne ikke havde noget at gøre med TDC, hvorfor jeg måtte have kontakt til en edb-kyndig. Det fik jeg så endelig i dag, så nu venter jeg spændt på det endelige resultat.

Det er dog lidt underligt, at fejlen opstod samtidig med, at TDC havde andre problemer med adgangskoder, men stædigt fastholder, at problemerne er mine.

Med den lokale reparatørs hjælp betragter jeg hermed sagen for afsluttet.

Med venlig hilsen

Ole.

Må jeg være så fri, at spørge hvad den lokale reperatør gjorde, for at det virkede igen?

På forhånd takGlad humørikon

• Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH
Det var ikke lige så nemt, som det måske kunne lyde! To besøg på autoriseret værksted, og den eneste løsning var at glemme alt om TDC mail, da omkostningerne ved at forsøge at finde TDC's fejl, som opstod nøjagtigt samtidig med reparation af deres eget nedbrud i forbindelse med brugernavn/adgangskoder ville blive uoverskuelige. Det kan være et manglende flueben i en rubrik eller måske et for meget eller noget andet!

Enden på det blev, at TDC Mail blev erklæret uanvendeligt, og i stedet oprettedes G-mail i Chrome, - og det virker! Desværre mangler jeg så mine mailadresser samt det samlede arkiv, men det er vel de omkostninger man må regne med, selvom det er yderst irriterende. Forsøg på at flytte adresser og arkivet mislykkedes totalt.

Derfor kan min tillid til TDC ligge på et meget lille sted.

Venlig hilsen

xxxxxxxxxxxxxxxx @gmail.dk

ØV, for at sige det pæntHumørikon frustreret  

-det lyder da til at have været en ordentlig omgang for dig....og sikkert også kostbart. Jeg kan godt forstå din frustration, for jeg har det faktisk lidt på samme måde. Forstår ikke hvorfor fejlen er hos os, når den netop opstår i forbindelse med en fejl hos TDC selv!!!  Men der er jo ikke andet at gøre end at sluge kamelen og så komme videre på anden vis, som du har gjort.

Men ihvert fald stor tak for dit svar.

venligst og go´ sommer fra Henriette

Hej Henriette.

Dagens lille solstråle kommer her. Hvis du nu har adgang til en anden pc, kan du MÅSKE komme ind i din egen mailbox med dit sædvanlige brugernavn og din sædvanlige adgangskode. Det er lykkedes for mig i går aftes, så nu kan jeg hente min mail hos en god ven, der bor få hundrede meter fra min adresse. Det er formodentlig også beviset på, at fejlen ligger i min egen pc, MEN DEN ER OPSTÅET PÅ GRUND AF TDC'S HÅNDTERING, og så er det vel temmelig dårlig service at slippe tøjlerne helt og lade kunden om at komme videre. 

Min næste opgave bliver at finde ud af, hvordan jeg kan få mine mails fra TDC Mail flyttet over succesivt ved ankomst, så de kan læses og besvares på Gmail, det skulle nemlig være muligt, og lykkes det, er jeg definitivt færdig med TDC Mail.

Gmail har åbenbart et sugerør inde hos TDC Mail, for mit adressekartotek virker yderst hurtigt på Gmail, da der her kommer forslag til adresser. Jeg havde en temmelig travl aften i går med at skrive om ændring af min mailadresse, og her virkede adressekartoteket. Dog kunne jeg ikke med et enkelt klik få samtlig adresser på én gang, men måtte tage dem stykvis.

Så græd nu ikke så aflangt ...

Venlig hilsen

Ole.

Hej Ole

Jeg glæder mig på dine vegne. 

Jeg bruger indtil videre Goggle Chrome til min mail, og Explorer til alt andet. Det er lidt bøvlet, men kan lade sig gøre. Jeg vil ikke kæmpe med det før det dårlige vejr kommer igenBlinkende humørikon

Men tro mig, jeg husker alle dine fif, så jeg kan få rettet min mail også.

Så kæmpe tak for hjælpenGlad humørikon

Jeg håber, det meget snart lykkes dig at få styr på din mail.

mange hilsner Henriette

Omdømme 1
Hej Ole.

Jeg er lige vendt hjem fra ferie.

For det første har jeg rette i dit indlæg længere oppe i tråden, For det andet havde det ikke behøvet ende i kaos.

Jeg startede med at spørge dig om dette:

Er det under forsøg på adgang til webmail: https://mail.tdc.dk ?

Det svarede du ikke på, men ved at læse mellem linierne, kan jeg forstå det ikke var webmail du havde problemet på, men på en mailklient. Det har intet med held at gøre, at du kunne åbne din webmail med dit TDC-login, for det er kun sådan du kan åbne webmail. Altså ved at bruge det samme brugernavn og pasword, som du bruger til at logge på forum med.

For det andet kan vi ikke gøre TDC ansvarlige for at vi ikke kan finde ud af at bruge et software program vi har instaleret på vores egen pc. Der er mange forskællige mailklienter vi kan vælge imellem, og TDC fortæller på denne side hvilke programmer de har valgt at skrive opsætninger til,  og de har sågar stillet et websupportprogram til rådighed, hvis der går ged i opsætningen til programmet. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349

Ole, Jeg synes derfor din kritik af TDC, i dette tilfælde er skudt forbi.

Henriette, Lige en sidste ting. HVIS det er Internet eksplorer du benytter til at læse alt andet post med, er det på høje tid du stopper med at bruge det. da Microsoft ikke længere laver opdateringer til programmet. Opret en mailbox hos Microsoft, eller brug Google Chrome til al din post, Eller hvorfor ikke bruge webmail via din browser chrome. https://mail.tdc.dk/ 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)