Svar

Ingen adgang til HomeDisk under Win7

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Min HomeDisk driller mig lidt lige pt... Har tidligere sagtens kunnet tilgå den som "mapped network drive" under Win7 men her på det seneste så fremstår den som komplet tom! Når jeg går ind på den via mine XP maskiner kan jeg sagtens se filerne mm på den. Har prøvet genstart af disk, computer samt at disconnecte og reconnecte netværksdevet flere gange - Gode idéer til hvad der er galt?

/Anders

icon

Bedste svar af ADMA86 7 april 2011, 21:34

Heller ikke dét desværre... Men jeg har faktisk fået det til at spille igen! Jeg disconnectede drevet igen og gik ind for at connecte på ny. I stedet for at skrive \homediskhomedisk skrev jeg bare \homedisk og klikkede på browse. Så valgte jeg stien i det nye vindue \homediskhomedisk og blev bedt om user og password igen - Tastede det ind og bingo!! Meget glad humørikon

Aner ikke hvordan det lykkedes men nu virker det igen. Irriterende at den gør det til tider men hænger nok sammen med at jeg slukker disken om natten (ellers står den og knurrer hele tiden).

Tak for hjælpen gutter!

/Anders

Se original

4 Kommentarer

prøv at slette dit icon og opret mappen igen...

Har desværre ingen effekt Trist humørikon Måske skulle jeg også omformulere mit spørgsmål lidt... Jeg kan godt komme ind på disken via Win 7 men alle mapperne er tomme Humørikon frustreret Når jeg logger ind på den via XP ligger alle mine ting der dog (det samme gælder hvis jeg logger ind via webbrowseren)

/Anders

Omdømme 5
Badge +1
Kunne det tænkes du har "pillet" ved din Win 7 så den ikke viser "ukendte" filtyper - og du samtidig har fået den stillet til at alle filtyper er ukendte?

Vh

Peter

Heller ikke dét desværre... Men jeg har faktisk fået det til at spille igen! Jeg disconnectede drevet igen og gik ind for at connecte på ny. I stedet for at skrive \homediskhomedisk skrev jeg bare \homedisk og klikkede på browse. Så valgte jeg stien i det nye vindue \homediskhomedisk og blev bedt om user og password igen - Tastede det ind og bingo!! Meget glad humørikon

Aner ikke hvordan det lykkedes men nu virker det igen. Irriterende at den gør det til tider men hænger nok sammen med at jeg slukker disken om natten (ellers står den og knurrer hele tiden).

Tak for hjælpen gutter!

/Anders

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)