Ingen adgang


  • 0 kommentarer
Jeg har et problem med "Mit Tdc" Jeg er mobilkunde hos jer og har indtil nu brugt den gamle Tdc play app, men da jeg ikke længere kan tilføje numre til playlister fandt jeg ud af at i har fået en ny app.

Efter skiftet til den nye kan jeg ikke få det til at fungere. Når jeg forsøger at afspille et nummer får jeg at vide at mit abbonement ikke giver adgang til denne service, hvilket det burde gøre og pgså har gjort på den gamle app.

Har derefter forsøgt at logge på selvbetjening, dette kan jeg heller ikke, får denne besked:

Der er sket en fejl
Der er opstået en fejl og vi kan ikke vise
bredbånd, fastnet, TV og nogle mobilprodukter i
Selvbetjening lige nu. Du bliver desværre nødt
til at logge ud og prøve igen senere.

Hvis du kom for at betale din regning, kan du
gøre det her: Betal din regning

Vi beklager ulejligheden!

 

Det kan da ikke passe at man skal have så meget bøvl lige pludseligt når det virkede fint med den gamle play app.

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej BL84

Vi har beklageligvis haft nogle udfordringer efter iOS opdateringen kom ud fra apple, men der skulle være en opdatering på trapperne (senere i år), som skulle løse alle problemer.

Hvis du fortsat har problemer, vil jeg anbefale, at du midlertidigt geninstallerer 'Mit TDC' applikationen. Det kan løse problemerne. 

God weekend.

Hilsen

Alen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)