Indlevering af mobil til garantireparation

Hej alle.
Vil indledningsvist sige, at jeg har søgt vidt og bredt herinde, men har ikke kunnet ramme noget der dækker mit spørgsmål [i]

Mit problem er, at jeg for 6-7 måneder siden købte en Samsung Galaxy S2 online hos TDC. Forleden stor jeg og tog billeder, hverefter telefonen "frøs" og jeg var nødt til at tage batteriet ud for at slukke den. Siden har den ikke villet starte (er 100% ladt op, tror jeg - for indikatoren for dette er også helt væk).

Og selve problemet er så, at jeg ikke aner hvor jeg indleverer telefonen til reparation. Det er fuldkommen uoverskueligt at finde noget på tdc.dk omkring dette, og en søgning på ordet "reparation", giver en masse irrelevante hits. Og at skrive til TDC kundeservice, hjælper ikke det store - her tre dage efter har jeg stadig ikke fået svar!

Så ved nogen hvor pokker jeg kan indlevere den?

På forhånd tak - og ha' en god dag [i]

Med venlig hilsen

Frank

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Frank

Tak for dit indlæg.

På vores hjemmeside, hvis du går ind i "Shop" og "Mobiltelefoner", står der nederst på siden:

"Spørgsmål og hjælp
I kvitteringsmailen kan du se alle detaljer om din bestilling og få svar på dine spørgsmål. Hvis der opstår fejl på dit produkt, kan du altid henvende dig til en fysisk TDC butik."

Så jeg vil anbefale dig at tage din telefon og kvitteringen med ned i den nærmeste TDC Butik, og så vil de hjælpe dig videre med det problem du oplever.

Du finder den nærmeste TDC Butik her:

tdc.dk/butik

Hilsen Line

Tusinde tak for hurtigt svar :-)
Synes dog stadig det er gemt rigtigt godt væk, og heller ikke en fritekstsøgning på "Reparation" kommer med noget oplagt.

Men nu ved jeg hvad jeg skal gøre, og det er det vigtigste ... for mig Glad humørikon

Hilsen Frank

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P