Indkomne mails når konto er lukket

Hej,

jeg har lige lukket min web - og freemail.. Hvad vil der nu ske med de mails der bliver sendt til denne adresse?? Bliver de returneret til afsenderen?

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Milles

Hvis vi siger at TDC er et hotel med mange værelser, så har du lejet et af de mange værelser til at opbevare din postkasse i.

Selvom du ikke er på nettet eller har åbnet din webmail, så vil din postkasse altid være åben på TDC-hotellet og alle breve med din adresse havner i din postkasse. Derfor kan du opleve, at der en dag er mange breve i indbakken, som du ikke har læst. Hvis afsenderen har skrevet din emailadresse rigtig, ligger brevet i din postkasse, næste gang du åbner freemail.

Der kan ske det at din postkasse bliver for fuld, således at der ikke kan være flere breve i den. Så får afsenderen et brev fra postmesteren om at mailen ikke kan afleveres, med en forklaring på hvorfor den ikke kan.

Derfor er det en god ide at holde øje med hvor meget plads der er tilbage.  På siden i din freemail står der et sted hvor mange % du har tilbage og hvis procentes er nede på 10% eller derunder, er du nød til at slette nogle af dine mails. Når du har slettet dem du kan undvære, skal du huske at tømme din papirkurv også. Hos mig står porcenttallet med 97% fri plads ud af 10 MB.

For at vi alle sammen kan passe rigtig godt på vores postkasser, er det vigtig at bruge et antivirus-program. TDC-sikkerhedsprogram vil jeg godt fremhæve. (eller Yousee's). At sætte pc-en til automatiske opdateringenger er også vigtigt at gøre.  Samt at aktivere virusfiltre på freemail, hvis de ikke allerede er aktiveret. Jeg er ikke helt inde indstillingerne.

Jeg håber du fik svar på dine spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at spørge igen. Glad humørikon

Omdømme 1
Hej Milles

Har jeg misforstået dit spørgsmål?Trist humørikon

Hvis du mener afmeldt din freemail, bliver din mailbox og din mailadresse slettet. Hvis en mail sendes til dig, får afsenderen at vide at emaildressen er ugyldig. 

Hej,

Jeg har i august afsluttet mit bredbånd hos tdc - og fik da at vide at mine konto/mail vil blive lukket efter en periode.. Mener det var 3 mdr.. Jeg satte derfor en videresend på til min nye mail.  Men jeg bliver ved med at modtage mails fra den adresse der burde være lukket ned.. Skal jeg min kontakte TDC??

Milles Blinkende humørikon

Omdømme 1
Hej Milles

Tilsyneladende har jeg misforstået hele dit spørgsmål.

Til det spørgsmål du stiller nu: JA - eller lad være med at videresend.

Husk at markere et rigtigt svar som løst tråd, for dit første spørgsmål, da det er overskriften andre brugere læser først.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)