Indgravering kobber ? Telefon og internet.

Jeg står og har fået et tilbud fra vores gamle udbyder "Telenet" for at få gravet noget nyt kobber da vi har fået afvide at det er noget galt fra kobbet ude fra vejen til stikdåsen og at vi skal betale for det.

Hvor meget vil det koste for jer at grave ned istedet for "Telenor" ?  

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Chungii.

Tak for dit indlæg.

Vi kan desværre ikke gå ind og grave kabler ned for ikke TDC kunder.

Dog kan jeg kun undre mig over, at de opkræver jer for og få gravet dette kabel ned... Hos TDC står vi for det hele hen til Hovedstikket i hus/lejlighed.

Jeg ville undersøge lidt nærmere hos Telenor om det kan passe du skal stå for regningen på dette.

Hvis du stadig har spørgsmål er du velkommen til, at skrive igen.

MVH

René

tak for svaret.

De har sagt hvis vi skulle for lavet vores kobber, skulle vi betale de 3000kr for at lave det.  

Hvis i kan, kan i undersøg sagen.

Adressen: Poppelvej 7, 2600 Glostrup

Omdømme 3
Hej Chungii.

Beklager det super sene svar. :-(

Altså det ville kræve i bliver kunde hos os, før vi går ind og kigger på kobberet ud til jer.

Samt vil vi også kun gå ind og lave det hvis der forekommer fejl i nettet når i bliver kunde hos os.

Så den eneste måde vi kan gøre noget for jer er ved, at i bliver kunde hos TDC. :-)

Men kontakt kundeservice og tag en snak med dem ellers... du kan finde deres kontaktinfo her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Det kan jo være vi snakker lidt forbi hinanden, så for og være sikker kan du give dem et kald. ;-)

Hilsen René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P