Inaktivt sim kort

• rml
  • 0 kommentarer
Hej, overflyttet nummer til tdc skulle virke idag men sim kortet er inaktivt. Mit gamle kort fra bibop er også inaktivt da det jo er flyttet til tdc, så nu står man uden telefon. Det råd man så kan få på tdc's hjemmeside er at man skal ringe til hotline. Skulle det mon være en morsomhed? Anyway lånte en telefon og prøvede at ringe til tdc. Der tager de ikke telefonen pga. tekniske problemer. Det er vel for dælen et teleselskab vi har med at gøre... Suk, husker pludseligt hvorfor jeg skiftede fra tdc i sin tid :-(

1 Kommentar

Hej RML.

Undskyld det sene svar.

Jeg beklager de gener du har oplevet herinde med vores problemer, men vi har desværre været ramt af nogle omfattende fejl.

Men dette kunne tyde på at din telefon er låst til anden udbyder, eller en provitioneringsfejl.

Jeg syntes du skal tjekke at din telefon ikke er i Flightmode, (der kan man se et flyver ikon i venstre side )

Hvis dette ikke er tilfældet skal du kontakte os på 70703030 for at få tjekket nummeret mere grundigt, eller tage i en TDC butik, så kunne de evt prøve at udskifte det simkort du har fået.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)