Import af adressekartotek til Live Mail ?

Og hvordan er det så lige, at jeg får adressekartoteket fra min Gmail over i LiveMail ?

Ingen af de to, fra Gmail eksporterede .csv filer lader sig importere i LiveMail.

.wab-filen fra mit gamle Outlook Expres voldte ingen problemer, men OE vil heller ikke importere Gmails .csv-filer, så den vej kunne jeg ikke gå !

Har Microsoft mon skabt en smuk LiveMail-gøgeunge, der kun vil lege med sig selv ?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Coehlen

Nu er det godt nok ikke noget vi har support på hos TDC, men hvad jeg kan finde frem til ved hjælpe af Google, så understøtter Windows Live Mail import af .CSV kontaktfiler.

Jeg har på Microfts hjemmeside, fundet en hjælpeartikel til import/export af .CSV filer i Windows Live Mail. Se mere her: http://go.tdc.dk/gyeeh - dette link fører til en ekstern side.

Håber det kan hjælpe dig videre.

Hilsen Thomas

Det er da helt OK, at det problem, som jeg søger svar, på ligger udenfor jeres supportområde.

Men som du kan se af mit spørgsmål, er problemet netop, at det, du henviser til, ikke virker.

Ikke-afprøvede løsninger burde ikke forekomme i dette forum.

Men tak alligevel Blinkende humørikon, og giv mig lige et kald, hvis du hører om nogen, der har løst knuden !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)