Ikke nogen klar tone på ip telefoni

Er der nogen der ved noget om hvornår vi kan bruge vores telefon igen "omkring Viborg" har forsøgt at ringe til tdc men det er nemmere at vinde i lotto ind at komme igennem der efter hånden dårlige service efter 35min opgav jeg og sidst jeg skulle have fat i dem måtte jeg vente 1t og 7 min [i]  

9 Kommentarer

Omdømme 4

Det går nu nok Bente :-)

Kan melde at fejlen nu er løst. 

God aften til jer alle.

Hilsen

Martin

Omdømme 5
ps. det bliver ikke skrevet med fed skrift når det er offentliggjort, men det hele kommer i en lang smøre. hilsen Bente
Omdømme 5
Hej alle sammen Her i Sønderjylland har vi også været uden telefon, men den er nu kommet tilbage, nu er det bare det skrevne ord på computeren der driller. Hvis alt er med fed skrift, er det ikke noget jeg selv har gjort, men muligheden for at vælge selv, er væk. hilsen Bente
Omdømme 4
Fra kl. 18.15 blev der lagt en automatisk talebesked på vores indgange.

Beklager meget, hvis du er blevet smidt af, da du ringede, det er helt sikkert ikke meningen.

Hilsen

Martin 

Hvorfor ikke sige det, når man ringer til fejlmelding/hotline, istedet for bare at lukke forbindelsen???

I har vel noget indsigt i at meddele via pc/"tape"!!

Det høres ellers tydeligt når jeg ringer til jer..

Omdømme 4
Hej alle

Vi oplever desværre landsdækkende problemer med Bredbåndstelefoni. Vi arbejeder på højtryk med at få dem løst.

Jeg vender tilbage, når der er nyt i sagen.

Venlig hilsen

Martin

Glem alt om det.

Tdc hotline siger "alt er optaget, prøv igen senere" og så bliver det lukket ned!

Tdc politik i en nøddeskal.

Jeg bor i fredericia og kan heller ikke bruge vores Ip Telefon

den melder optaget hele tiden

Mvh Jørn Frost

Hej Fnugi

Jeg bor selv i Viborg og havde ingen problemer med min ip telefon.

Drejer det sig om en nyoprettelse må det stå på din ordrebekræftigelse

Besvar