I stykker telefon forsvundet bon


Hvad dælen gør man så?

 

er man helt på herrens mark hvis ens mobil går i stykker og ens bon er blevet væk? 

 

telefonen er ca. 3 måneder gammel serie numre på kasse og telefon er ens og det er ikke en videresolgt telefon så ejer/abonnement nummer/serienummer/IMEI nummer er alt originalt, men den "flinke" mand i TDC butikken (hvor telefonen er købt) var hverken til at hugge eller stikke i... 

 

er der slet ikke et smuthul man kan bruge?

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej Følle

Du behøver slet ikke at gøre brug af et smuthul. Pas godt på originalkassen alle de vedlagte indlæg, abonnementskontrakt (hvis der blev oprettet en sådan ved køb) og alle relevante dokumenter vedr. denne telefon, evnt. kontoudskrift fra bank hvis købet er betalt med kreditkort-  og så tilbage til TDC butikken, på en venlig men bestemt måde, gøre opmærksom på dine rettigheder som forbruger, henvise til købeloven og dens bestemmelser om forbrugerbeskyttelse og rettigheder, og i værste fald rette henvendelse til forbrugerklagenævnet. - - Se det var en lang smøre, - og jeg kan slet ikke forestille mig at det bliver nødvendig for dig at gøre brug af disse sidst nævnte ting.

Førsøg at få en fornuftig dialog med butikken, og forsøg i samarbejde med butikken at få fastlagt et købstidspunkt. Fordi at du har været så uheldig at have mistet en sølle bon på dit køb, behøver det ikke at betyde at butikken ikke kan hjælpe dig og give dig mulighed for at gøre brug af evt. garantier og reklamationsret på dit købte produkt.

Held og lykke med forsøget.

Venlig hilsen KPN

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)