Hvornår bliver en regning registreret som betalt

Min datter har stop på sin mobil , og regning betalt igennem BS den 01-03-2011 , men stadig lukket ? og samme beløb

7 Kommentarer

hej

Vi har samme problem her, kam ikke komme igennem til kundeservice, og spørge om hvad der foregår.

Vi opsiger min datters telefon nu ,man er jo helt til grin. Jeg har M1 der er ALDRIG problemer eller kø på kundeservice.

Omdømme 5
Gå ind i en TDC butik og fremvis en kvittering på at regningen er betalt. Så bliver telefonen genåbnet med det samme.

Det burde ske automatisk når man har betalt, - men det gør det jo helt åbenlyst ikke. Gal humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5642

Mvh FN ;-)

Nå nu blev den åbnet den 11-03-2011 - pengene trukket fra konto den 01-03-2011 det er sgu lang tid ................ Har opsagt det hos TDC.

Under al kritik.

Dårlig service

Jeg har ringet til TDC kundecervice i fredags og de sagde at jeg skulle køre ned og vise min betaling i nærmeste TDC butik. Det gjorde jeg så i fredags, måtte tage nogle timer før fri fra arbejde, for at min datter kunne få åbnet sin telefon. Da jeg kom ned i TDC Næstved, fik jeg igen en lang næse, for de kunne/ville ikke åbne den, efter de havde ringet til TDC, var den næste forklaring at jeg ikke havde betalt den via TDC hj. side, men over vores bank, hvad jeg havde reference nummer på og kopier med, de lovede at åbne den inden 24 timer,da det skulle scanne til TDC regnskabsafd.

Efterfølgende er telefon endnu ikke åbnet,  TDC har dog åbnet den så meget at nu kan vi ringe til min datter, men hun kan stadig ikke ringe op. HVOR UARTIGT??? DE HAR GJORT NOGET MEN IKKE NOK!!

Hele denne affære, startede med at TDC sendte en regning på 3250 kr. ca istedet for de 599 kr. der var skrevet i oprettelses aftalen. Da min datter er på SU. prøvede hun at få sin aftale igennem for at kunne overholde sin betaling. TDC ville ikke lave regning om, når den først var udskrevet, derfor kom min datter i restance, hun har nu betalt sin regning, men kan ikke få sin telefon åbnet ligemeget hvad vi prøver. Hun købte den midt i nov 2010. Lidt hovedregning fortæller at 599 kr op i 3250 kr. er over 5 måneders betaling, og da telefonen ikke bliver brugt er der ikke hverken før eller efter løbet mere på regningen. Der er kun gået 4 måneder siden hun har købt den, det vil sige hun er forud men kan ikke

bruge sin telefon.

Vi bliver gjort opmærksom på at hele TDC system har lavet denne fejl med at skrive kvartals regninger ud, det fortælle de i TDC butikken da vi besøgte dem i fredags!

FINDER ANDRE KUNDER SIG BARE I DET ????

Jeg var i dag i TDC butikken i Århus medbringende kvittering for indbetaling af restance beløb. Mobilen blev spærret d. 11/3 og genåbnet idag d. 15'ende. Jeg fik fortalt at jeg kunne have åbnet den igemmen kundeservice, - havde forsøgt men kom aldrig igennem.

Dårlig service...

Det er en skandale, vi kan heller ikke komme igennem til kunde service, men man skal jo taste det telefon nummer der det drejer sig om, og så er det jo let at sortere de kunder fra man ikke vil tale med. jeg prøvede også igen igår at komme igennem til TDC uden held. Det er jo også en god forretning at betale og så ikke kan bruge sin telefon, ingen opkald m.m. så er det jo nemt at tjene penge på kunderne

Besvar