hvorfor virker det ikke, ?

Nu har jeg i 2 dage ikke haft tv, der står konto ikke tilgængelig. - din tv konto er ikke genkendt?

hvad betyder dette?

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Pletmusen

Der er nuværende 18 brugere der har læst dit indlæg. Husk, det er andre brugere, du henvender dig til, for at få hjælp. Vi brugere har svært ved at gætte os frem til, hvad du ser og hvorhende. Prøv at fortælle mere om hvad det er du oplever, så er der måske større changer for at få hjælp. Dog ikke af mig, for jeg har ikke tv fra tdc.

Vi har heller ikke haft internet og tv nu i 1,5døgn. og tdc gider ikke skrive nogle driftsinformationer
Omdømme 1
Det er nok ikke fordi de ikke gider, nok nærmere for at der er problemer med driftinformations-siden.

Citat:

Driftsinformation:Driftsinformationer på tdc.dk bliver i øjeblikket ikke opdateret. Vi arbejder på at løse problemet og beklager ulejligheden.

citat slut

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Det kan man ikke bruge de kan altid gå ind og opdatere om ikke på selve siden drift så kan de gøre det på FB, forsiden af TDC.dk og på m.tdc.dk

Omdømme 4
Hej Freddy-R

Det har du fuldstændig ret i.

Derfor sker det også allerede.

Der er, som Maja skriver, en lille tikker, som skal køre og fortælle om de aktuelle ting. Den er der desværre tekniske problemer med. Men det arbejdes der selvfølgelig på.

Derudover, har vi, ved store nedbrud allerede mange gange givet besked på både facebook - og her på forum. Men det er manuelt vi gør det, efter en vurdering på, hvor meget og hvor mange. Ingen grund til at fortælle dem som bor i Ålborg, at der er problemer i Svendborg. Det kunne give unødig bekymring.

Og det samme sker på forsiden af TDC. Vi havde lagt ting op så sent som i går, manuelt. Altså ud over den tikker, som ikke virker lige nu.

Så selvfølgelig vil vi gerne opdatere andre steder end selve driftsområdet. Når det er relevant.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P