Hvorfor videresendes kun mail fra én af mine 5 adresser


Jeg har yousee abonnement med 5 tilknyttede mailadresser som administreres fra mit tdc

For at kunne videresende alt til min Gmail har jeg opsat videresendelse. Men der videresendes kun mail som er sendt til den adresse, jeg har valgt til afsenderadresse. Får jeg post ind på en af de andre 4, sendes ikke videre.

 

Hvorfor ikke ?  Kan det ændres, i givet fald hvor.

3 Kommentarer

Omdømme 1
Jeg har netop testet det med min egen e-mail hos TDC, og jeg havde ikke noget problem, uanset hvilken af mine adresser jeg sendte til blev alle mails videresendt uden problemer.

Derfor er der lige en ting, jeg gerne vil have dig til at undersøge på din egen Webmail.

Når du står på indbakken skal du i venstre side vælge "Indstillinger" og herunder vælge "Mailadresser". Den side du nu kommer ind på, giver dig et overblik over om alle dine e-mails har samme indbakke eller ej. Hvis alle dine e-mail adresser står i den samme klynge og der under klyngen står "Du har oprettet 5  mailadresse(r)" , så har alle dine e-mail adresser samme indbakke. Står de ikke alle i samme klynge, så har alle e-mail deres egen indbakke, og så skal du ind og videresende på e-mailadresserne enkeltvis.

Omdømme 1
Hej Paul57

Kommentar til Lines indlæg:

De 4 mailadresser i samme klynge er alle aliasser for den første mailadresse du i sin tid oprettede da du fik bredbånd. Hvis du har en mailadresse, som ikke står i den klynge, men har sin egen indbakke, er det højst sansynlig en mailadresse du betaler for. Jeg ved ikke om de har et sådan abbonement hos Yousee, men hos TDC tager de 29. kr. om måneden for en selvstændig mailboks. (Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.)

Ved du godt at du som youseekunde kan tilgå din webmail, gennem Yousee's webside og at yousee også har et forum.? Du skal bruge samme logind, som du har brugt for at skrive på TDC-forum.

http://webmail.yousee.dk/

Du kan måle dit forbrug på yousee her, (se højre kollonne - nederst):  http://yousee.dk/Soeg.aspx?q=forbrug

http://forum.yousee.dk/

Og der er en selvbetjeningsside: http://YouSee.dk/login

eller http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Overblik/YouSee_Login.aspx

Du kan hjælpe andre brugere, hvis du skriver om du har fået løst dit problem. (eller klikker på accepteret løst svar, ud for et svar).

Hej

Kan jeg hægte mig på denne tråd?

Jeg forsøger at videresende e-mails fra min TDC mailadresse til min BlackBerry telefon, men kan ikke få det til at lykkes.

Jeg bruger de oplysninger, jeg finder i "Indstillinger" mht.mailtype: POP/IMAP

e-mailadresse hos TDC

adgangskode for at logge på "Mit TDC"

e-mailserver: asmtp.mail.dk

brugernavn: brugernavn til min TDC konto

alle oplysningerne tastes ind i mobilen, som så forsøger at skabe forbindelse til TDC-mail, men det mislykkes.

Kan du hjælpe mig videre. TDC support har min 25-35 min. ventetid

Massimo

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)