Jeg var lige et smut forbi TDC i Køge for at høre om mine muligheder for at få højere hastighed på mit bredbånd.
I dag har jeg 4Mbit via en bærelinie (grundlinie)
Den løsning som der kunne leveres var en 10MBit med IP telefon og jeg ville faktisk kunne spare penge ved at opgradere., fint den snupper jeg men øv der skal et tekniker besøg til da der skal sættes andet stik op, men det skulle først være påkrævet hvis man vælger en 20MBit linie siger sælgeren hvortil en anden ansat siger der opgraderes altid stik, dvs. hvis jeg vil ha denne løsning så skal jeg tage en hel dag fri for at vente på en teknikker der skal sætte et stik op som ikke er nødvendigt [i]
Det var heller ikke muligt at få mobilt bredbånd lagt ind i samme løsning hvilket også var lidt surt.
Jeg valgte at takke nej pga.
1: Med den "succes" rate mine venner har haft med missede teknikker besøg og efterfølgende afbrudte linjer.
2: Hvis jeg skal ha besøg af en teknikker kan jeg lige så godt checke andre udbyderes løsninger før jeg vælger.
Hvis HNG, Vandværker og ELforsyningen kan finde ud af at komme enten om eftermiddagen, formiddag eller aften så kan TDC vel for pokker også finde en sådan løsning.
Ros skal der også gives og det er til sælgeren i TDC butikken i Køge han gjorder hvad han kunne for mig.
En meget skuffet kunde som nu vil kigge efter andre løsninger.
Vh
Carsten