Hvorfor kommer alle emails ikke hjem til mig selv. | YouSee Community

Hvorfor kommer alle emails ikke hjem til mig selv.

Somme tider kommer emails ikke hjem til mig selv. Jeg kan se dem på webmail og prøver at sende dem til mig selv igen - men de kommer ikke frem. Jeg har ikke indtryk af at det er selve afsendermailen der er noget galt med - for som regel kommer mails fra denne adresse frem - men ikke altid. Har det noget at gøre med vedhæftede filer?

2 Kommentarer

Omdømme 5
"Har det noget at gøre med vedhæftede filer?"

Næppe. Mails med vedhæftede filer, hvor det vedhæftede indhold vurderes som værende skadeligt, vil normalt altid nå frem alligevel, blot med en tilføjelse om at det skadelige indhold er blevet fjernet, - altså uden det vedhæftede.

Omdømme 1
Hej Asta

Velkommen til TDC-forum.

Hvilket postpogram bruger du?

Hvis du er absolut sikker på, at det er mail's du vil modtage, kan du måske gøre som jeg.

I mit windows live mail ppostpogram, kan jeg på startsiden se at der er en rubrik der hedder "Uønsket"

Når jeg klikker på den, kommer der et gardin frem der hedder "instillinger for sikkerhed".

Den klikker jeg på og i næste vindue kan jeg tilføje de mailadresser som jeg har tillid til og som jeg vil modtage post fra.

Hvis du ikke kan finde det sted på dit postprgram, så skriv venligt hvad det hedder?

Besvar