Svar

Hvorfor..

• Deltager
  • 3 kommentarer
Nokia 920

Tager mails ned /kan sende alt virker ... men HVORFOR sletter mobilen dem efter et hvis tidrum puf og de er væk ,Har prøvet at krydse dem af som u/læste virker heller ikke. hvad har jeg gjort galt ( tdc mail adrs) mobil selskab Telenor.

icon

Bedste svar af Sttn 23 januar 2013, 20:12

Hej A.

Ville lige TAKKE dig du er stadig en helt det virker bare, fandt jo ud af man kunne sende sine Email,s til en anden konto så der ligger de nu og de andre hos TDC bliver slette efter 3 dage.

Fandt hos jer den der hedder "jeg kan ikke se mine mails i webmail" så din forklaring virkede trods alt 

Hilsen

Steen  

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej, jeg har nu undersøgt det, og tror jeg har fundet ud af hvad forklaringen er.

Du kan evt. prøve at læse denne debat på Windows Phone forummet, da der bliver snakket om lige netop dette. Du kan finde debatten her: http://forums.wpcentral.com/htc-8x/204036-emails-keep-disappearing-out-pop-email-account.html

Vil prøve at forklare det så godt jeg kan:

Når man sender en mail til din TDC mail, ligger mailen på vores POP3 server. Når enheder med adgang til serveren så går ind og ser mailene, bliver de som regel fjernet fra serveren og gemt lokalt på computeren, telefonen osv. Problemet med Windows Phone's mailsystem er at den IKKE henter mailsene ned, men derimod blot synkroniserer sig med mailserveren, og ser dem direkte derpå.

Når du så går hen og starter din mailklient op på din computer, og henter mails ned på den, bliver alle mails fjernet fra serveren og kan ikke længere ses på din mobiltelefon.

En eventuel løsning på dette ville være at konfigurere de mailklienter du bruger udover din Lumia 920, til at gemme mails på serveren i et vidst antal dage før de bliver slettet. Hvis du ønsker hjælp til dette, må du fortælle mig hvilke mailklienter du bruger, og hvor du bruger dem. Glad humørikon

Håber du forstod det, ellers må du endelig spørge.

/Alex 

Hej A

Tak nu prøver jeg selv at rette ( den skal gemme) er TDC kunde på Email ... eller har du mig igen igen....

Hej

så er jeg tilbage,,, med godt nyt ? har sat Outlook til at beholde kopi på webmail i 10 dag så nu vil jeg se om et par minutter om min 920 sletter min mails fra tlf eller den henter dem igen .. så lige nu er du en HELT.Glad humørikon

vender tilbage.....

Hej A.

Ville lige TAKKE dig du er stadig en helt det virker bare, fandt jo ud af man kunne sende sine Email,s til en anden konto så der ligger de nu og de andre hos TDC bliver slette efter 3 dage.

Fandt hos jer den der hedder "jeg kan ikke se mine mails i webmail" så din forklaring virkede trods alt 

Hilsen

Steen  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)