Hvordan ser jeg tv på min Nokia Smart Phone | YouSee Community

Hvordan ser jeg tv på min Nokia Smart Phone

Jeg vil gerne se tv via min Nokia Windows phone

Der er ingen App indeholdende TV og via internet explorer kører det ikke!

Input ønskes tak :-)

Vh Carsten

8 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Jeg tager jeres feedback med videre til rette afdeling.

Både hvad angår de rosende ord for TDC Play Musik, og så forvirringen mht. TDC Play Film og serie på en Nokia Smart Phone. 

/Andreas 

Jeg vil og så gerne hoppe med på vognen, jeg er en af dem der er hoppet i med samlet ben og købte en Nokia Lumia 930, og nu har jeg så fået en fin mail, med at jeg kan se film og serie uanset hvor jeg er.

Men det passer så ikke helt for hvis jeg skal kunne se det lige gyldigt hvor jeg er så skal jeg slæbe min 17 tommer bærbar med mig og det gider jeg ikke, og jeg er ikke interesseret i at købe en tablet eller iphone bare for at kunne se tv. Synes I burde gøre jeres kunder opmærksomme på den forskelsbhandling der er hos jer.

Hej.

I stedet for at oprette en ny tråd om dette vil jeg hægte mig på denne.

For at sige det mildt er det under al kritik at TDC vælger at ignorere/tilsidesætte egne kunder som køber en mobil i reklamerer med på forsiden. "Køb denne super telefon - vi understøtter den ikke til fulde!". 

Ja, musik virker glimrende derpå. I mine øjne faktisk bedre end i Android app'en.

Spørgsmålet er om TDC tør lette låget for hvor mange mobilkunder de har på Windows Phone platformen? Her snakker jeg både ved TDC og Yousee da det må være rimeligt at antage udviklingen foregår fælles. 

mvh

Martin Krarup

Omdømme 2
Badge +1
Vi understøtter ikke Windows Phones på TV og Film-delen i TDC Play. Det virker fint fra PC, iPhone, Android og tablets - men vi understøtter ikke Windows Phones. 

App'en er simpelthen ikke udviklet til Windows Phones - som jeg skrev før, så kan jeg ikke udelukke, at det vil komme i fremtiden, selvom jeg ikke tror det. 

/Andreas 

Hvad er årsagen til at jeg ikke kan tilgå hjemmesiden og anvende tdcplay fra min smartphone med Windows når jeg fint kan i min explorer browser fra en pc?

Burde det ikke være det samme? Eller har TDC lagt en begrænsning ind ?

Omdømme 2
Badge +1
Jeg tror det ikke, men det kan godt være, at det vil blive en mulighed i fremtiden - det er dog ikke noget, at du skal regne med. 

Som det er i øjeblikket, så er det kun muligt at høre TDC Play musik på Windows Phones. 

/Andreas 

Hej,

Tak for svar. Jeg er da ked af at høre at jeg ikke kan anvende rdcplay fra min almindelige browser på en windows phone. Kommer det? Og hvornår? Jeg har ikke interesse i at høre musik. Det gør jeg på anden vis. Ønsker bare mobilitet og adgang til en service som jeg betaler for at kan anvende på andre medier... Kan jo fint anvende tdcplay som jeg har abonnement på (TDC Home Trio...) på min pc. Mobiliteten er jo et vigtigt parameter for mig og burde vel også være det for jer som leverandør. Venlig hilsen Carsten
Omdømme 2
Badge +1
Det er ikke muligt at hente TDC Play app'en TV & Film til Windows Phone. 

Det er kun muligt at afspille TDC Play musik fra en Windows Phone, hvis TDC Play er med i mobil-abonnementet. 

Der kan læses mere om TDC Play og Windows Phones i vedhæftet link:

http://go.tdc.dk/hwtrq

/Andreas 

Besvar