Hvordan downloader man fra det nye TDC Play?

• COC
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej alle,

Jeg kan ikke længere downloade fra TDC play. Der er ikke nogen "Download"/"Hent Musik" knap nogen steder???

Jeg kan se i andre indlæg, at andre kan downloade et enkelt nummer men ikke hele albums.

Jeg kan ingen af delene?

Det virkede fint med det gamle TDC Play. Sådan her ser mit skærmbillede ud:

[i]

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej.

Prøv at gøre vinduet en lille smule bredere, eller hvis det ikke er muligt fordi det allerede er maksimeret, så prøv at zoome ned så indholdet i vinduet bliver mindre. Man kan zoome ned og op ved at holde CTRL-tasten nede og trykke på - (minus, zoom ned) eller + (plus, zoom op).

TDC Play mangler beklageligvis den vandrette skyder, der sædvanligvis er nederst i vinduerne når der er mere data end der er plads til at vise.

Lige til højre for kolonnen med musikkens længde - uden for kanten på dit skærmbillede - er der en kolonne, hvor klik på den pil, der peger nedad, starter download. Pil til download af enkelte numre vises kun når pågældende nummer er markeret.

Flere brugere rapporterer at download ikke virker, så det er ikke sikkert at det vil virke. Men jeg prøvede med det album som vises i dit skærmbillede, og det fungerer. Resultatet er en zip-fil som skal udpakkes før den kan afspilles. Det gøres ved at højreklikke på filen og vælge i den menu, der så vises.

M.v.h.

MS-ERIK

MS-Erik: Tak for svar. Ja, knappen er længere til højre end det jeg kunne se.

Jeg mp nok sige, at det nye TDC Play virkelig er skod!

Man får ikke noget svar når man søger (animations ikonet kører bare), så trykker man pil tilbage, prøver igen, og gentager det en tre-fire gange. Så pludselig er der svar.

Når man så vælger et album, så er det samme tur igen - frem og tilbage tre-fire gange og så MÅSKE lykkes det.

At afspille er komplet umulig - den står bare på "Indlæser". Og det gælder både i Internet Explorer, Chrome og Firefox.

At knapperne ikke vises hvis vinduet ikke er bredt nok er en omm'er hos TDC udviklerne. Har de ikke hørt om Responsive Design? Her tilpasser billedet sig skærmens størrelse, og skalerer selv så alt kan vises.

Nej, lad os få det gamle play tilbage indtil det nye virker som det skal!!!

Kan ikke være mere enig - sikke dog noget elendigt noget, har nu brugt 20 minutter på det.

Fordelene ved TDC er ved at blive ret så minimeret, når man ikke engang kan downloade musik til sin pc uden mega-besvær

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)