Hvordan åbner man sin NAT Type på sin Homebox?

Så nu har jeg prøvet alt. Intet svar på hvilket ærke det er. Der er heller ikke nogen instillinger på boxens side hvor jeg kan vælge "DMZ" instillinger. Hvad skal jeg gøre? Jeg vil gerne have min NAT type fra 2 til 1, nogen forslag. Og virker andre routere i stedet for min nuværende Homebox.

Skal jeg ringe til deres kundesupport? For jeg vil altså gerne have den mulighed for fulde instillinger som folk med TDC TRIO har (De får jo en anden Box)

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej NicklasKH

Tak for dit indlæg.

Jeg har nu heller ikke kunnet finde en guide til DMZ opsætning, men har selv en Homebox, så skriver lige en hurtig guide:

Du logger ind på homeboxen via http://192.168.1.1

Skriver "admin" i brugernavn og lader password være tomt. (Medmindre du tidligere har ændret dette.)

Tryk så på "Firewall"

Her vælger du "DMZ"

Så indtaster du IP på den pc der skal have "DMZ" adgangen.

Så er det sat op og den tilsluttede enhed skulle gerne ændre NAT type.

Men det du skriver med TDC HomeTrio kunder får en anden boks, er desværre ikke korrekt.

Vi har 2 forskellige bokse... TDC Box og Homebox, enten på ADSL eller VDSL. (Så ja okay 4 i alt. ;-) )

Men om du har HomeDuo eller HomeTrio, så er det den samme Homebox du får, så du har det samme muligheder.

Mht. om andre routere virker i stedet for Homeboxen, så ja i teorien... men har du bredbåndstelefoni, så vil dette ikke virke, samt det kræver at du har et Speedstream modem og sætte på før routeren.

Mvh

René

Hej.

Desværre har jeg ikke denne instilling. De muligheder jeg har under "Firewall" er Generelt, Adgangs Kontrol (Det er kun blokering af enheder på mit LAN) Webside blokering og Sikekrhedslog. Det nærmeste der kommer tæt nok på DMZ er DHCP. Men ingen DMZ instilling.

[img]http://img801.imageshack.us/img801/2414/skrmbillede20110810kl20.png[/img]%20%20Uploaded%20with%20ImageShack.us" />

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Det lyder som om du har den gamle Tdcbox ( Grønne lamper)

Prøv at snakke med kundeservice om muligheden for at få tilsendt en homebox.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P