Hvor skal jeg få svar på mit problem med TDC`s Service.

Jeg har prøvet alle forummer. Intet svar her og ingen svar der. Hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke gider skifte abonnement. Jeg har HomeDuo. Min Telefon virker ikke. Og den boks man får med er mildest talt noget være LORT. Kan man skifte boksen ud med noget andet for min Telefon virker ikke. Og havd er Boksens rigtige navn jeg ved dens mærke er Linksys men man kan ikke finde model navnet under det gamle bras. Og hvor skal jeg klage hen hvis jeg ikke er TILFREDS med TDC`s Service.

6 Kommentarer

Nej, det er ikke muligheden for at klage, TDC skilter mest med, men det burde det måske være.

Men prøv dette link: www.tdc.dk/kontakt/klage/andet  

Omdømme 4
Badge
De routere som TDC bruger er af mærket Sagem, du skriver du har en linksys, det er måske det der er problemet.

Mvh

Kim

NicklasKH skrev:
Jeg har prøvet alle forummer. Intet svar her og ingen svar der. Hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke gider skifte abonnement. Jeg har HomeDuo. Min Telefon virker ikke. Og den boks man får med er mildest talt noget være LORT. Kan man skifte boksen ud med noget andet for min Telefon virker ikke. Og havd er Boksens rigtige navn jeg ved dens mærke er Linksys men man kan ikke finde model navnet under det gamle bras. Og hvor skal jeg klage hen hvis jeg ikke er TILFREDS med TDC`s Service.

Det lyder til at du har den løsning der indebærer at du har et modem samt en ATA boks. ATA boksen står for din bredbåndstelefoni og modemmet står for selve bredbåndsdelen. Måden man kan få det opgraderet er enten ved at skifte abonnement, så er det gratis. Man kan også betale for det uden at skifte abonnement, mener det koster 200-300 kroner.

Det jeg dog ville gøre i dit tilfælde er at ringe til TDC Hotline på 80 80 80 47 og sige til dem at du har problemer med din bredbåndstelefoni. De vil sandsynligvis fejlmelde den, og så kan det være at teknikerne vil opgradere dig uden betaling.

Med venlig hilsen

Jonniboy, tidligere ansat i TDC Hotline.

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Sidste forslag et rigtigt. opretter du en fejl og vi kommer ud til dig er det mest normalt at vi skifter til homebox. Det lyder som om du har været lidt uheldig med din service. Kunne være spændende at høre lidt mere om hvad du har oplevet.

mvh

Det var en gang i sidste år. Vi fik sendt en Gør-Det-Selv pakke hjem, vi havde bestilt installation og han kom så dagen efter. Så vi sagde til ham at de havde sendt en ekstra pakke med hjem. Vi gav ham den og han tog den med hjem. Der var bare et problem, vores hus er sådan ca. 27 år gammelt og ifølge teknikkeren der kom, var det bygge sjusk. Kablerne der skulle trækkes fra loftet kunne ikke gå igennem et hul i muren der skulle være til telefonkabler oprindeligt. Så de måtte bore et ekstra hul i vores loft for at kunne installere det. Næste uge efter det var der allerede fejl i vores net. Det blev ved med at genstarte ret tit. Vi ringede til Hotline. De sendte så en teknikker. Alt var installeret korrekt, ifølge dem. Så de gjorde ikke noget.

Det har ikke været så slem her i denne uge. Men nu er mit spørgsmål. Vores telefon har ikke nogen klartone. Vi sat den i boksen. Ingen klartone. I et andet telefon stik. Ingen klar tone, vi prøvede med andre fastnet telefoner for den vi brugte var lidt gammel og opførede sig underligt i forvejen. De to grønne lamper med telefon mærkerne lyser. Dog er der stadig ingen klar tone i vores fastnet.

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Hvis i har prøvet direkte i boxen så tjek lige med en anden telefon. Har den heller ikke klartone prøv at slukke boxen og tænd den igen. Hjælper dette ikke KAN boxen jo være defekt og så må den skiftes.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P