Hvor er min hastighed? | YouSee Community

Hvor er min hastighed?

Har manglet hastighed, i forhold til det jeg betaler for, temmelig længe (måneder)

Jeg betaler for 10/1, men har reelt kun 6,6 / 0,7 (up/down)

Den seneste test hos IT-styrelsen er vedhæftet som link.

Ps.

Lad nu vær' med at binde mig en historie på ærmet om at TDC kun lover så og så stor hastighed, det er simpelthen under både min og TDS's værdighed at bruge tid på.

http://speedtest.ookla.com/result/1633317898.png

Med venlig hilsen

P. Grønbek

Hillerød

7 Kommentarer

Omdømme 6
Hej, Og vilkommen til TDC forum.

Det svære er det sådan at 10 megabit ikke betyder at du kan måle 10 megabit.

der er mange ting der går at du ikke måler en høj hastighed, det første er et der er noget der hedder overhead, det er den del af din forbindelse der bruges at sende data mellem dig og TDC, ved TDC er den på 15%, hvilket betyder at med en 10 megabit forbindelse vil du på en rigtig god dag kunne måle 8,5 megabit.

realiskitsk skulle du kunne måle en hastighed på 8 - 8,2, hvis det kun er din computer der er tilsluttet nettet, og du ikke har nogle andre programmer til at køre.

så prøv at slukke alt andet der er på nettet(ex. TV, MOBIL TELEFON, APPLE TV, ovs) og mål din hastighed igen, hvis det stadig kun giver 6.6 megabit, vil jeg forslå at du kontakter kundeservice, og får dem til at kikke på hvad der kan være galt.

Omdømme 4
Badge +1
Nu har du jo fået et rigtigt godt svar fra miela1, men du finder det måske også vært at bruge din tid på denne side: http://www.internet-bredbaand.dk/658/bredbandsmaleren-hvad-er-det-far-jeg-det-jeg-betaler-for/
Omdømme 6
Badge +1
det er muligt det er under din værdighed..... men det er ikke desto mindre sådan det nu er. De hastigheder man får hedder "op til". Sådan er det bare. Take it or leave it.

Vh

Peter

Omdømme 1
Hvis du skal have det du betaler for, eller en reel garanti for hastighed, så skal du i hvertfald ikke have DSL. 

Kabel-tv (YouSee) eller fiber (Waoo, ComX whatever..) leverer den lovede ydelse, fordi teknologien de benytter sig af, tillader det. 

DSL er den ringeste service du kan have, hvis det gælder rå internetfobindelse på kablede forbindelser.

Omdømme 4
Badge +1
Ja, Tengu, der findes mange måder og varianter, at give samme svar påGlad humørikon

Men, det var måske under trådstarters værdighed at læse mit link, så det var måske bare godt at det blev præciseret, endnu en gang?

Det sædvanlige sludder - Og personen kan heller ikke stave korrekt. Men nu bliver der vel sagt: Det er ikke stavefejl - det er slåfejl. - Há en god dag - Og godt nytår

Omdømme 6
Hej, Steengaard.

Hvis det er mig du snakker om så nej, det er stave fejl. og jeg står ved demGal humørikon

og god jul til dig.Overrasket humørikon

Besvar