Hvor er Leje knappen !!!!???

Når jeg logger på Mit TDC og går i TDC Film er der ingen LEJE knap. Hvorfor er den væk ? Den er lidt nødvendig når man skal leje film. [i]

8 Kommentarer

Omdømme 1
Det er ok knaben den store runde i midten på fjernbetjeningen og husk du skal også bruge din kode når du skal leje film med mindre det er de 100 gratis film <

Nu er det via www og ikke en fjernbetjening. Så via www hvis "Leje" knappen er forsvundet hvordan lejer man så film.
Omdømme 3
Hej Henrik_scheel.

Når du vil "leje" en film på www, finder du den film, du vil se -- trykker på knappen "Vælg film" (under oplysninger om filmen), og på den næste side har du en ny knap "Start film".

Håber, at dette kunne hjælpe.

Mvh

MacGyver

Jeg har valgt en film men LEJ FILM knappen væk. Så jeg når aldrig til at kunne starte filmen. Så din løsning virker ikke.

Omdømme 3
Da jeg selv ikke havner med samme problem, og du ikke har den knap, som behøves, vil jeg foreslå, at du kontakter Hotline 80 80 80 47, så de kan hjælpe dig igennem dette, for det er da træls ikke at kunne se film.

Prøvede selv lige at tjekke, og jeg har "Lej film" knappen.

Ked af, at det ikke kunne løses på. Krydser fingre for, at du finder en ende på problemet.

Mvh

MacGyver

Det er da ærlig talt meget mærkeligt! Jeg har vedhæftet et link til et billede jeg har oploaded, så du kan se - hvad jeg kan se! http://imageshack.us/photo/my-images/850/nytbillede.jpg/

Jeg vil ikke være altfor fræk, men kan det tænkes at det er en "fejl 40"?  Hvis ikke, må der være kludder i din tildelte adgang. Jeg ved, at jeg kan give min familie adgang til at se webtv og få adgang til TDC playlister OG at leje film på hver deres pc i huset! MEN....jeg kan ved et flueben fjerne hver mulighed en for en, hvis ikke jeg mener at de skal lov til det?

Vh Jesper

Jeg tror meget vel det har noget med min adgang at gøre. For hvis jeg logger af komme LEJ FILM knappen. Logger jeg på forsvinder knappen. Nu har jeg ikke kendskab til om man kan slå LEJ FILM fra nogle steder så det er så vidt jeg ved ikke en Fejl 40 :-)

Det er muligt TDC bare ikke har aktiveret det på min konto. Kan I tjekke det?
Hej Henrik

Jeg er ret sikker på, at du har ret I, at de ikke har fået det aktiveret på konto - dvs. at du kan leje film på pc´en via nettet. Der er som jeg ser det kun én vej: Hotline 80 80 80 47

Vh Jesper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P