Hvor er DR HD?

Hvor er DR HD i hele mit hometrio-univers???

7 Kommentarer

Jeg har lige fået Hometrio basic installeret og bibeholder mine DVB-T mpeg4 bokse for at kunne modtage og se DR HD. Ellers får du ikke nogen kanaler i HD fra Hometrio desværre.

Rimelig fucked!!! En licensbetalt kanal...

Nå, vi må se det på stue antennen så.

Tak for hjælpen - hav en god dagOverrasket humørikon)

Jamen det var skam så lidt og hvis nu det skulle være en anden gang så er du altid velkomen osse en have forsat god dag til dig.

Ved køb af home trio hørte vi alle fordelene ved købet, men ikke den ulempe at det ikke er muligt at se DR HD

Jeg holder med en tidliger skribent i udsagnet at en offentlig tv kanal på denne måde bliver misligholdt.

Et råd er blevet givet at bibeholde sin DVB-T mpeg4 bokse. HVAD ER DET? Er det den tidligere box til parabolantennen ?

Hvad kan man elles gøre for at kunne se DR HD ?

venlig hilsen

fra en absolut ukyndig forbruger af teknikken bag TV

Du kan købe en billig digitalbox mange steder, og som giver adgang til alle gratiskanaler, som f. eks. DR HD. Kræver dog en antenne på taget.

Jeg er dog også skuffet over at DR HD ikke kan ses på Hometrio

Undskyld mig kan nu ikke se hvad du skulle være skuffet over. Du burde jo se varen på varen inden du købte de, så viste du jo også med det samme at der ingen HD-TV-kanal med i den pakke du har sagt ja til.

Undskyld mig kan nu ikke se hvad du skulle være skuffet over. Du burde jo se varen på varen inden du den, så viste du jo også med det samme at der ingen HD-TV-kanal var med i denne TV-pakke du har sagt ja til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)