hvem der ringer til mig

• 0 kommentarer
Hvad skal jeg trykke på for at se hvem der ringer til mig  mvh Yvonne

6 Kommentarer

Omdømme 4
Du kan ikke trykke på noget for at se hvem der ringer til dig hvis det ikke vises i dit display.

Det er helt op til den der foretager opkaldet at afgøre om vedkommende ønsker sit nummer vist eller ej.

Mvh FN ;-)

hvordan kan jeg se på min regning ,her på siden ,hvem der har ringet til mig mvh yvonne

Omdømme 4
Du kan heller ikke se på din regning hvem der har ringet til dig. På din regning figurerer kun de opkald du selv har foretaget. Dette helt enkelt fordi du kun skal betale for de opkald du selv har foretaget.

Mvh FN ;-)

Omdømme 1
Hej Yvonne

Som FN skriver er det helt op til den som ringer til dig om han/hun ønsker at vise sit nummer eller ej. Desuden kræver det, såfremt personen viser sit nummer, at du også har en vis nummer funktion på din telefon, og abonnerer på servicen Vis Nummer.

Du kan kontakte kundeservice og tilkøbe Vis Nummer. Du kan se nummeret til kundeservice, samt åbningstider på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=21459

Mvh Joachim

hej Joakim .Mange tak for svaret .Det er fordí der er en person på en båndet samtale på Engelsk som bliver ved med at ringe ,ang jeg har vundet et el. andet, skal bare oplyse om en hel masse ,som jeg selvfølgelig IKKE gør ,men det er meget irriterende .Derfor ville jeg gerne vide hvem f..... det er, det er jo nogle svindlere , som skal stoppes, selvom det er meget svært ,desværre. mvh Yvonne

Omdømme 1
Hej Yvonne

Det du beskriver der, ville jeg betegne som chikane.

Hvis det fortsætter, vil jeg råde dig til at tage kontakt til din lokale politi station og anmelde dette.

Mvh Joachim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P