hvad sker der på min regning(paymo) | YouSee Community

hvad sker der på min regning(paymo)

Hjælp mig.

jeg har her i dag genemgået min regning og det viser sig at jeg har bruget 850kr på 15min på min xp10.

det drejer sig om et selskab som hédder paymo.

det mest uhyggelige ved dette er at jeg har ALDRIG nogensinde købt noget på min mobil.

så kan et firma bare finde ens nummer ude på nettet og sende en fiktiv regning til tdc, hvorved(tdc) så bare trækker det på min pbs.

jeg må jo nok indrømme at jeg render panden mod muren ved at kontakte regnings service, de mener ikke det er dem der har fejlen.

det virker da uhyggeligt at det åbenbart er så let at franarre penge fra kunder ved bare at sende en regning til tdc.

man kan enda se på mine udskrifter at mobil ikke er brugt på pågældne tidspunkt.

hvad kan man gøre, er totalt frusteret over den mangel på hjælp fra tdc side.[i]

3 Kommentarer

Omdømme 5
Paymo er et selskab der formidler at du kan foretage betalinger over din mobiltelefon.

http://www.paymo.com/

Det forekommer mig at lige netop Sony Ericsson XP10 er en noget "lumsk" telefon, idet det er relativt hyppigt forekommende at netop brugere af denne telefon ofte kommer til at købe noget som de ikke aner de har købt.

Paymo må kunne oplyse dig om hvad det er du har betalt for.

Mvh FN ;-)

Omdømme 6
Hej, Jeg vil gerne lige suplere,

det med at der er menge som betaler for noget de ikke ved de har betalt for er en meget hypiting ved Smartphones.

det sker tit forde folk ikke læser hvad de går med til når de laver noget på deres telefon, jeg siger ikke det er noget de har gjort.

men der er et standart spil på din  telefon, som kun er en demo, når du har spillet den første bane skal du betale for spillet, det gøres ved at klikke ok, glemmer man lige at læse hvad man klikker ok til så her du betalt, jeg kan ikke lige huske hvad det koster men det er ikke billig.

der udover står paymo også for nogle af de Facebook programmer som du skal betale for, på facebook står det altid kun med meget små bogstaver at du skal betale og det er mange gange ope i din pris klasse så her kan du taste dit telefon nr, og så har du købt en tjæneste når du regner med noget er gratis.

paymo i sig selv og er respektabel firma, men det er ikke altid deres kunder gør god opmærksom på at deres servis koster penge.

Total frustration, nu er det anden måned i træk Paymo trækker penge på min mobilregning. Sidste måned 600,- , denne måned 200,- plus moms. Trods adskillige henvendelser sarer de ikke tilbage. Tdc fralægger sig ethvert ansvar.

Resultatet må jo bare være betal eller få lukket din telefon, det kan ikke være rigtigt.

Det eneste positive i denne sag er at Tdc nu har spærret for denne adgang. Men jeg står tilbage med min frustration.......

Besvar