Hukommelse på SIM kort

Jeg bruger et TDC simkort i en GPS-tracker  tyverialarm. Jeg har nu det problem at trackeren er begyndt at fejlvise positionen med over 100 meter. Trackeren har masser af satelit-kontakt. Jeg tænkte om der kunne være et problem med at memory på simkortet er fyldt op ? Og nu kommer spørgsmålet: Hvordan kan jeg finde ud af hvormeget memeory der er ledig på simkortet i gps trackeren ? (uden at skulle hive simkortet over i en telefon). Kan man via TDC's hjemmeside "komme i kontakt" med Sim kortet ?

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Poulbr

Tak for dit spørgsmål.

Desværre er der ingen vej ind til SIM-kortet via en hjemmeside du skal ind på selve SIM-kortet for at få de oplysninger du sørger.

Hvis ikke der er et display på din GPS-tracker, hvor du kan komme ind i en menu der kan vise status for dit SIM-kort, så kan jeg desværre ikke komme i tanke om andre metoder end at sætte det i en telefon.

Det undre mig dog, at du ikke kan tilgå SIM-kortet via GPS-trackeren, hvis den gennemer data på det, burde der også være en vej ind og slette den pågældende date.

Jeg synes du skal prøve at kontakte producenten og høre dem ad, det kan være de har hørt om problemet før og kender en løsning på det.

Du skal også være meget velkommen til at kontakte os, hvis du får brug for vores hjælp, du skal dog være opmærksom på at du med stor sandsynlighed, vil blive bedt om at teste dit SIM-kort i en telefon, så

du kommer desværre ikke uden om sådan en teste.

Du kan finde vores kontaktoplysninger her:

www.tdc.dk/kontakt

Hilsen Line

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8