Http forbindelser | YouSee Community

Http forbindelser

Hej. Jeg kan ikke få forbindelse fra netværket, således at der ommer noget op på skærmen.Er der mon noger der skal ændres i min indstilling

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Bødker

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, og jeg tvivler på at andre her i forum kan sige et par bevingede ord, ud fra den meget korte beskrivelse af dit problem.

Du er nød til at oplyse navnene på dit udstyr, og hvilket styresystem, Hvad du har forsøgt og måske også hvilke lamper der lyser. De der kan hjælpe dig elsker at få en masse oplysninger de kan sortere vigtigheden af og ud fra det give dig et godt råd.

Håber det lykkes for dig at få hjælp til dit problem, når du har skrevet lidt mere.Glad humørikon.

Hej.

Jeg bruger tdc home trio. Bærbar Acer travl/mate 230. Tilslutning til tdc er ok.

Hver gang jeg prøver at starte internettet får jeg besked.Explore kan ikke vise websiden, serven svaret ikke

Omdømme 5
Hej Bødker

Er du måske kommet til ved en fejl at slå netværket fra? Der er blåt ikon i højre siden forneden og hvis der er et rødt kryds, er internetforbindelsen slået fra.

Prøv at trykke på FN til venste for neden og derefter på F2, samtidig.

hilsen bbs/Bente

Tak for dit svar.Jeg brugerWindows xp professional.Den lille blå lampe lyser og der makeres at et netværk er tilslutter.Jeg starter Internetstart,dersfter modtager jeg Internet explore kan ikke vise websiden.

Omdømme 5
Hej Bødker

Ja det var jo ærgerligt, at det ikke bare var sådan en lille dum ting.

Måske er der andre her på Forum der kan hjælpe, ellers skal du måske ringe til Hotline:

Tlf. 80808047

hilsen Bente

Besvar