HTC desire problem

Min HTC Desire's notifikations bar bliver tilsyneladende ved med at droppe ned hvis jeg trykker andre steder end oppe i toppen.. Fejlen lader til at være periodisk da den kan komme og gå. Har haft nogle små problemer med den hvor det var et enkelte par tryk den droppede ned, men i dag har den gjort det i 10-15 min ad gangen på forskellige tidspunkter af døgnet.. Jeg har rebootet den samt slukket/tændt den igen.. intet hjælper. Jeg har tidligere været i TDC butikken med den hvor ekspedienten mente det var sim kortet. Det kan jeg så konstatere nu at det er det ikke.. Ved ikke hvad jeg skal gøre, vil helst undgå og indlevere den da det jo kan tage ekstremt lang tid :/..

3 Kommentarer

Omdømme 3
Har du prøvet at gendanne din enhed?

Jeg har gendannet den til fabrikstilstand og fejlen er der stadig. Den er godt 1 år gammel, har dog været i cover siden jeg fik den og er stadig i rigtig fin stand uden ridser eller at jeg har tabt den. mistænker sensorfejl på skærmen pga overforbrug men er bestemt ikke sikker..

Omdømme 3
min mistanke kan godt være lidt farlig for en ikke mobilnørd.

min mistanke går på at det kan være skærmen der er ved at være defekt, men jeg kan tage fejl..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)