HTC Desire HD sikkerhed :D

hej [i] 

er der nogle der ved om man kan låse sine programmer på htc desire hd. for eksempel mit galleri så når man trykker på den skal man skrive en kode for at komme ind i den [i] ?

tak på forhånd 

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej NicolaiHtc

Velkommen til TDC Foum og tak for dit indlæg J

Jeg kan ikke svare 100% med sikkerhed på dit spørgsmål, men jeg har til gengæld fundet en manual på dansk på HTCs hjemmeside her: http://dl4.htc.com/web_materials/Manual/HTC_Desire_HD/HTC_Desire_HD_Danish_UM.pdf

Jeg håber, at den giver svar ellers må du meget gerne vende tilbage.

Venlig hilsen
Søren

Hey...

Der er et utal af Apps du kan hente på Marked som  du helt sikkert kan bruge.nce 

Der er Apps hvor du kan skjule private billeder så de ikke kan ses af andre der 

sidder med ens tlf i hånden. 

De er altid lavet så man kan sætte en pinkode eller mønster på.

Du kan også downloade sådan nogle SMS programmer.. Altså hvor man kan skjule sms, alt kontakt fra xxx 

ved at oprette blacklister med pinkode osv. 

Må tilføje at medarbejder i TDC hvis kompetencer man må regne med matcher indholdet af aarbejdsopgaver, idumper med at brag over så ringe et svar. 

Omdømme 4
Hej Louise

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Tak for hjælpen til NicolaiHtc. Rigtigt fint svar du giver. Tak for det. Jeg håber du også i fremtiden vil hjælpe herinde på forum.

Jeg vil lige forsvare Søren. Hans svar er yderst kompetent. Du skal huske på, at de svar vi kan give når vi er "inde i" TDC, nødvendigvis er nød til at tage hensyn til at det er "officielle" svar.

Så rigtigt fint du kan holde os i ørene, ingen tvivl om at det er godt at blive holdt til ilden. Men du skyder altså forkert her. Jeg vurdere Sørens svar som meget kompetent.

Rigtig god fornøjelse her på forum, når du kommer tilbage. Hvis du selv skulle have et spørgsmål, er du meget velkommen til at stille det her på forum.

Hilsen

Omdømme 2
Godaften

Vis det kun er nogle billeder man ikke vil have andre ser så behøver man som sådan ikke hente noget program, man tilslutter sin mobil til pcen og vælger usb mass storage og så går du i det bibliotek hvor de billeder/videoer er og oprettet en fil og der skal ikke skrives noget i den....

Filen skal bare hedde .nomedia (der skal være punktum foran nomedia) og så bliver de billeder/videoer ikke vist i galleriet

Godaften igen igen Glad humørikon

Man kan også bare åbne Galleriet og trykke på Menu-knappen  - så indstillinger og derefter Standardalbum.Tilføjer man sine private billeder til Farvorit-albummet og fjerne fluebenet, så vises favoritbilleder heller ikke i galleriet.  

Synes forresten at kameraet er så elendigt at det dårligt er værd at bruge! 

/Louise Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P