Svar

Htc desire

Hej alle sammen..

Jeg har lige købt en htc desire, men da jeg fik den med posten var der en kaliberingsfejl i den og har prøvet alt hva jeg kan finde på for at få den til at reagerer når jeg trykker på noget. Når jeg trykker på noget gør den enten ikk noget eller også gør den noget helt andet.. det skal lige siges at jeg har købt den på tdc.dk og fået den med posten.. det der f.eks sker er at når jeg skrive en besked og vil slette det jeg har skrevet så registrer den enten at jeg trykker på c eller v. og nogen gange t eller mellemrum.. Jeg har lidt på fornemmelsen at det er en fejl i mobil så det kan laves og det ikk er sådan den skal være.. men da jeg lige har købt den så tager jeg ned og snakker med dem i butikken i morgen..

bare for at der er nogen der måske har prøvet det samme eller kommer til at prøve det..

icon

Bedste svar af TheJuleDK 15 december 2010, 21:04

Jeg har været nede i tdc butiken her i dag og jeg får en ny når de får den på lager igen den var udsolgt.. Så jeg er meget glad lige nu.. Han ville først sende den i, men da han så at jeg lige havde fået den så ville han give mig en ny. men da de ikk var på lager så skulle han lige have en hjem igen.. Meget glad humørikon

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej TheJuleDK

Velkommen og tak for dit indlæg.

Hvordan gik det i TDC Butik?

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin.

De ville sende den til reparation. men da jeg ikke havde kviteringen med der ned da jeg var der nede så skulle jeg lige have den med og da jobbet har fyldt meget så har jeg ikke haft tid til det.. Men de havde aldrig hørt om det problem jeg har med den.. Jeg håber meget på at jeg lige kan få fri i en time her idag så jeg kan få ordnet det..

Venlig Hilsen

TheJuleDK

Jeg har været nede i tdc butiken her i dag og jeg får en ny når de får den på lager igen den var udsolgt.. Så jeg er meget glad lige nu.. Han ville først sende den i, men da han så at jeg lige havde fået den så ville han give mig en ny. men da de ikk var på lager så skulle han lige have en hjem igen.. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)