HTC

• c22
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej..

Jeg tænkte på om jeg kan få lidt hjælp til at finde ud af hvornår min tlf er færdig på værkstedet, har godt nok fået en mail hvor jeg kan følge med i hvor den er , men der står at den er sendt til eksternt værksted 3 gange på en dag, og det er sket 2 gange... Så kan man ringe eller skrive en mail til dem ???

Tak på forhånd..

7 Kommentarer

Omdømme 3
Hej og velkommen til.

Når der står den er sendt til eksternt værksted betyder det at de har været nødsaget til at sende den til et andet værksted da TDC's eget værksted ikke må lave alle reprationer på en mobil af visse årsager som vi ikke skal komme ind på her da det bliver alt for teknisk.

Står der ikke en e-mail adresse på det stykke papir du fik da du indleverede din HTC?

Nej ikke af hvad jeg lige ved, men det var fordi min skærm gik i stykker på den, så den skulle bare skiftes, og rep. tilbudet på den i tirsdags, og det er os betalt.. Men synes godt nok det er lang tid det tager om og skifte en skærm.. den har været der inde i over en måned snart.. og på den tid er den blevet sendt 6 gange til eksternt værksted..

Omdømme 3
Er det første gang den er på værksted?

Hvad er det for en model du har?

Ja det er første gang den er på værksted..

Det er en HTC desire..

Omdømme 3
Når det er første gang kan der desværre godt gå lang tid.

Jeg har oplevet at have en mobil til repration hos telenor, det tog små 3 uger og nogle dage før den var færdig og alligevel virkede den ikke som den skulle så den måtte afsted igen og anden gang tog det lidt over en månede før den var tilbage, og der stod også at de havde sendt den til eksternt værksted, hvilket i dette tilfælde var Sony Ericsson, og jeg kontaktede telenors værksted og fik en dialog igang omkring min mobil, det var også noget med skærmen og noget andet hejs som var i stykker på den...

Okay.. Men synes bare det er mega træls at man betaler så mange penge inden de overhovedet går i gang med at lave den, den har jeg ikke helt forstået endnu... Men jeg må jo bare vente..

Men mange tak for hjælpen..

Omdømme 3
Tro mig det er rigtig fustrerenden at skulle undvære sin mobil i så lang tid man bliver sådan lidt bitter på producenten i dit tilfælde HTC.

Men håber da du snart får din desire hjem Glad humørikon

Det var da så lidt.

Ha en rigtig god dag

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8