Under opsætningen fortalte teknikeren at der kunne gå lidt tid, før man kunne optage fra multiroom boksene. Nu er der gået 2 døgn og vi kan stadig ikke starte optagelser eller se optagelser i andre rum end der hvor hovedboksen står.
Skridt jeg har taget for selv at løse problemet er, taget strømmen fra homeboks same alle 3 Tvbokse. Startet homeboks og lade den starte helt op, før jeg starter de andre Tv bokse.
Skal jeg bare have mere tålmodighed og vente f.eks.. En uge. Eller er der noget bestemt jeg har glemt eller misforstået ?
Bedste svar af GTH
Hej JørgenMose
Det lyder som om dine Multiroombokse kører på en ældre version af Software (det kommer de med fra fabrikken) hvor mulighed for at afspille optagelser ikke er tilgængelig.
Du kan ikke selv gøre noget i den forbindelse - men skal have fat i Hotline for at få multiroomboksene opdateret. Nummeret til Hotline finder du her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv
Mvh. Gitte
Se original
Det lyder som om dine Multiroombokse kører på en ældre version af Software (det kommer de med fra fabrikken) hvor mulighed for at afspille optagelser ikke er tilgængelig.
Du kan ikke selv gøre noget i den forbindelse - men skal have fat i Hotline for at få multiroomboksene opdateret. Nummeret til Hotline finder du her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv
Mvh. Gitte