HomeTrio-kanaler låser !! | YouSee Community
Svar

HomeTrio-kanaler låser !!

Vis første besked

34 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hej alle

Som I desværre har bemærket og beskrevet gennem nogle dage har der været en del ustabilitet (frys) i områderne: Hadsten, Hornslet, Lisbjerg, Skejby, Skæring, Skødstrup, Spørring, Todbjerg.

Vi har her i eftermiddag gjort endnu et tiltag til at løse problemet i disse områder. Arbejdet har stået på fra ca. 14.45 - 15.45. Under omlægningen var der ligeledes nogle forstyrrelser.

Omlægningen er afsluttet ca. 15.45 - og vi håber dermed at have stabiliseret TV trafikken for de nævnte områder. Skulle der stadig være problemer, er jeg sikker på at I vil bidrage med jeres oplevelser, med samme gode og hurtige respons som tidligere her på Forum  Glad humørikon

Mvh. Gitte

Omdømme 4
Badge
Hej Gitte.

Det er nok svært at komme uden om, og vi håber da også, at vi nu kan sidde roligt igen, og se tv - det har været lidt tomt (med disse problemer siden i torsdags).

Takker mange gange for dit svar, og - hvis det værste skulle ske igen, tror jeg ikke, at der går alverdens lang tid, før det vil blive omtalt herinde igen Glad humørikon

Thumbs Up.

Mvh

MacGyver

Omdømme 5
Problemerne er som sagt hørt op, men af nysgerrighedsgrunde kunne jeg faktisk godt tænke mig at få af vide (og gerne en teknisk forklaring) på hvorfor dette sker?? - og ergo også hvad der i det hele taget kan gøres og rent faktisk bliver gjort over for sådanne problemer? -Er der noget jeg kan gøre som privatperson?

Omdømme 4
Badge
Uden at komme med en længere teknisk forklaring, kan jeg fortælle at fejlen i dette tilfælde skyldtes en fejl, på udstyr i TDC's net. Det der gjorde den særlig besværlig var, at det var en periodisk fejl.

Der er i den slags situationer intet man som privatperson kan gøre, ud over at bidrage med relevante oplysninger, som der så fint blev gjort her på Forum, og fra de kunder der fejlmeldte.

Det varer sjældent længe før vi bliver opmærksomme på det, når der opstår generelle fejl. Desværre er det dog ikke altid muligt at løse fejlene så hurtigt som vi gerne ville

Mvh. Gitte.

Hmmm Jeg oplevede nu problemet igen i går aftes ( d. 11/2 ) fra omkring kl. 21:00

Omdømme 4
Badge
Hej bertoni61

Der har været en landsdækkende fejl på TV igår aftes/nat. Se link til vores Driftsinformation her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-778392614&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Tak for hurtig tilbagemelding – Force Majeure kan Vi jo ikke gøre noget ved ;-)

Omdømme 1
godt nok en gl tråd....men hos os i mogenstrup fryser billederne også....så de har nok ik haft hænderne helt op ad lommerne endnu for at ordne det....

Omdømme 1
Vi oplever også at billedet fryser ca. 3-4 gange på en aften. Jeg har kontaktet TDC og gjort opmærksom på det, og en teknikker undersøger hvad det skyldes. Vi har Home Trio og har haft det i 3 år og det har ellers fungeret fint. Vi bor i Skibby området va 500 m fra centralen.

Besvar