Jeg er nysgerrig efter at høre, om andre HomeTrio-brugere også har flere kanaler, som *fryser billedet efter få sekunder*, da der iblandt dem bla er alle TV2-kanaler, DR1, Disney + Disney XD, Nickelodeon, for blot at nævne nogle.
Problemet med dette startede her hos mig (Hornslet) ca. kl. 14.09, og det er ikke blevet meget bedre - der er til gengæld flere, der har fået *kuldegysninger*.
Hvis man er meget heldig, fortsætter kanalen igen efter minimum 5-? minutter, for så - igen - at *fryse*.
Dette er blevet fejlmeldt, kort tid efter, at det startede (da vi fulgte serie), men er der flere, som også har dette problem ?
(Svigerforældre fik samme problem - på samme tid, og de bor på en parallel vej til os).
Jeg har netop fået en sms fra TDC (kl. 19.50), som siger, at fejlen skyldes komplicerede fejl i nettet, samt at de gør, hvad de kan for at rette fejlen hurtigst muligt.
Mvh
MacGyver
Bedste svar af GTH
Der har været generelle problemer med billedfrys og pixelering i Østjylland i eftermiddag/aften.
Der har berørt områderner:
Hadsten, Hornslet, Lisbjerg, Skejby, Skæring, Skødstrup, Spørring, Todbjerg, Århus Centrum
Problemerne skulle gerne være løst nu.