Hometrio- D-link

Jeg har lige sat mit ny indkøbte D-link til mit Hometrio så jeg kan se fjernsyn på 1 sal uden og skulle trække kabel hele vejen ovenpå, nu er problemet at fjernsynet kører i 5 sek hvor efter det skriver at signalet er midlertidleg afbrudt og det kommer ikke igen men skifter jeg kanal så kommer signalet igen men kun i 5 sek. kan nogen hjælpe mig

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Persolrød skrev:
Jeg har lige sat mit ny indkøbte D-link til mit Hometrio så jeg kan se fjernsyn på 1 sal uden og skulle trække kabel hele vejen ovenpå, nu er problemet at fjernsynet kører i 5 sek hvor efter det skriver at signalet er midlertidleg afbrudt og det kommer ikke igen men skifter jeg kanal så kommer signalet igen men kun i 5 sek. kan nogen hjælpe mig
Du må komme med flere informationer - er det f.eks. via trådløst?

det er ikke trådløst men hvor man sætter ledningen fra boksen via D-link i stikkontakten og ovenpå har jeg også et D-link som man sætter i stikkontakten

Omdømme 4
Badge +1
Ok.

Har hørt at flere andre har fået den løsning til at virke. Selv kører jeg med de D-Link, ganske vist i en anden sammenhæng men de er helt stabile.

Prøv midlertidigt at bruge et lankabel hele vejen og se om det virker fejlfrit denne måde.

El-nettet er jo et "åbent" ned så der kan godt være forstyrresler som går ud over dit tv-signal.

Besvar