Homedisk SSL fejl

• IVO
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har problemer med at komme ind på min Homedisk via TDC Homedisk mediaafspiller.     Jeg får en sikkerhedsfejl som siger: "Sikkerheds certifikatet for dette websted er ikke troværdigt" - - og har her 2.valgmuligheder, nemlig at "fortsæt uanset" - - eller "tilbage til sikkerhed".

- benytter jeg FORTSÆT UANSET, sker flg: 

500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

- eller hvis jeg anvender muligheden, TILBAGE TIL SIKKERHED, får jeg en melding som flg:           080/cmd,/tjp6jp6y4/register_main/login/  " target="_blank" rel="nofollow noreferrer noopener">https://87.63.151.66:8080/cmd,/tjp6jp6y4/register_main/login/  ;              ERROR

Kan nogen fortælle mig hvad, og hvordan jeg kommer videre igen med Homedisk mediaplayer..?   - og jeg HAR prøvet at geninstallere, det hjælper lige fedt..!

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej IVO

Desværre kan jeg ikke hjælpe med en forklaring eller løsning på dit problem, men jeg har bemærket at fejlmeddelelsen "500 Internal Server Error" også er nævnt i en anden tråd, som handler om noget helt andet end HomeDisk. Måske kan du via linket i denne tråd komme et lille skridt nærmere en forklaring på problemet?

/t5/Bredb%C3%A5nd/Fejlmeddelelse/m-p/21663

Mvh

Stephen

Hejsa.

Jeg har samme problem "500 Internal Server Error" og har fulgt dit link til ende uden at finde løsningen.

Omdømme 3
Badge
Jeg har haft et ligende problem med adgang til en newsserver som også gav SSL fejl, problemet var mit antivirusprogram - Avast som blokerede, efter ændring i programmet virker forbindelsen igen.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)