Homedisk, rød nøgle

• Udforsker
  • 11 kommentarer
Min røde on-line-backup nøgle lyser. Af TDC´s hjælpesider fremgår det, at man ved at klikke på nøglen kommer til "Avancerede indstillinger", og at det så under menupunktet "LOG" vil fremgå, hvilken fil der er problemer med at tage backup af. Når jeg trykker på min røde nøgle kommer jeg imidlertid til "Log-in formularen" og ikke til avancerede indstillinger. Jeg kan derfor ikke se hvad der er galt.

Så spørgsmålet er altså: Hvordan finder jeg ud af hvad der er galt, når den røde nøgle lyser ?

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej nesral

Når "Log-in formularen" vises, skal du logge ind med brugernavn og adgangskode, så skulle du gerne komme videre til "avancerede indstillinger".

Mvh

Stephen

Hej Stephan.

OK, det var jo let nok at finde "avancerede indstillinger" og "loggen" (når man altså bare kan det) !

MEN jeg kunne desværre ikke i loggen finde noget som helst, der forklarede den røde nøgle !

Så hvad gør jeg nu for at få den røde nøgle væk ?

Mvh

Nesral

Omdømme 4
Hej Nesral

Jeg vil foreslå, at du starter "gendan database" som beskrevet i denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25922

Det kan være, at der bare er opstået et midlertidigt problem, og at "gendan database" får din backup på plads. Men indtil værktøjsnøglen bliver grøn, vil jeg foreslå, at du løbende holder øje med den, og bliver den rød igen skal du med det samme gå ind i loggen igen og se på de nyeste fejlmeddelser. Forhåbentlig kan du så finde til en forklaring på, hvorfor backup'en igen er gået i stå og så få problemet løst.

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)