Hej alle.
Hvordan kan det være at overførslen fra pc til homedisk er ufattelig langsomt ?
Sidder pt og overfører en video på omkring 1,5 Gb og i skrive stund siger windows at den overfører med 900 KB/s..
Teoretisk set burde den kører op mod de 54 Mbit, ved dog at det aldrig sker, men så langsomt ?!
Er der nogen der sidder med en idé ?
Mvh. Kenn.
Omdømme 5
Jeg har ikke HomeDisk og ved derfor meget lidt om denne, - men du kan i menuen vælge hvor mange resourcer du vil tildele HomeDisk af din Internetforbindelse. Prøv at sætte dette tal op.
Så blir' dit Internet langsommere i stedet, men du kan jo køre backup på tidspunkter hvor du ikke skal bruge din computer på nettet.
Mvh FN ;-)
Så blir' dit Internet langsommere i stedet, men du kan jo køre backup på tidspunkter hvor du ikke skal bruge din computer på nettet.
Mvh FN ;-)
Hvis din homedisk er ny - og du allrede har lagt noget på den - og den så står og er ved at orette et komplet backup-mirror - så går det også gevaldigt ud over tiden.
Jeg er faktisk glad for min homedisk, men det tog lige lidt tid at lære at tænke lidt som den - forstået på den måde at den får lov til at arbejde når jeg ikke selv er igang.
vh
Peter
Jeg er faktisk glad for min homedisk, men det tog lige lidt tid at lære at tænke lidt som den - forstået på den måde at den får lov til at arbejde når jeg ikke selv er igang.
vh
Peter
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.