Svar

Homedisk igen igen..

• 0 kommentarer
Hej

Jeg er ved at prøve at installere homedisk,  og er nu nået til at "pinge", men her stopper festen, jeg får beskeden: Modtagervært ikke tilgængelig

Er der nogen der kan svare på hvad jeg så gør? ( Og helst skåret ud i pap..hehe)

På forhånd tak [i]

Hilsen

Dora

icon

Bedste svar af bbs 19 december 2011, 07:59

Hej Dora

Du kan prøve at resette Homedisken.

Start med at slukke for computeren.

Følg denne opskrift:

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Hilsen Bente/bbs

Se original

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej Dora

Du kan prøve at resette Homedisken.

Start med at slukke for computeren.

Følg denne opskrift:

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Hilsen Bente/bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P