Homedisk - Hvad skal man med den?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvad kan en homedisk, som en ekstern harddisk og et HDMI-kabel ikke kan?

Ikke meget - og hvorfor pokker kan man på sit tv ikke se de videofiler og høre den musik, man lægger på sin homedisk??? Jeg troede, at det var hele fidusen - og det tror TDC's sælgere i øvrigt også - og giver dermed forkerte oplysninger, når de prøver at sælge den "mormor"-løsning det er kun at kunne se billeder på tv'et. Det er jo til grin!

3 Kommentarer

Hej ChrisX.

Først og fremmest vil jeg selvfølgelig beklage den oplevelse du har haft med en af vores sælgere og at du er blevet fejlinformeret.

Det er desværre endnu ikke muligt, at afspille video filer og musik fra homedisken til TV. Det er noget vi arbejder på at gøre muligt. Fidusen med homedisken er oprindelig tænkt som "en sikker løsning", hvor der bliver lavet backup af de filer, som ligger på homedisken og man dermed er ekstra sikret, i og med at TDC har en backup liggende på en server. 

Funktionen med at kunne se billederne på TV'et, er noget som er kommet til efterfølgende og er som sagt, stadig under udvikling. Jeg beklager at du her har fået at vide, at det allerede kan lade sig gøre.

Håber svaret kan bruges.

Mvh Camilla.

Kan TDC ikke give en tidshorisont for, hvornår man kan se (egne) videoer r homedisken på TV?

Det erjo mere end et år siden, at man sagde,  at det snart ville komme, og det siger man åbenbart stadikvæk.

Venlig hilsen

Hans Erik Gundtoft

Mail:  XXXX@XXXstenlose.dk

Moderator: Fjernet mailadresse fra indlæg, så den ikke havner på diverse mailinglister på nettet (dette er et offentligt tilgængeligt forum). -Ulf

Hej Hans Erik.

Det er desværre ikke muligt for os at give en tidshorisont.

Venlig hilsen Camilla.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P