Homedisk app, afspil til virker ikke | YouSee Community

Homedisk app, afspil til virker ikke

Jeg kan ikke få homedisk app'en til at afspille musikken fra homedisken andre steder end der hvor app'en er installeret. Når jeg går ind under 'Afspil til', finder den ikke mit anlæg. Jeg har app'en installeret både på min HTC telefon og på min iPad. Anlægget er et Denon CEOL med dlna. Jeg har forsøgt alle de fejlfindingspunkter tdc angiver, men app'en registrerer ikke anlægget.

Anlægget er forbundet til samme hjemmenetværk (internetradio kører uden problemer, og anlægget kan også spille musikken fra homedisken, når jeg bruger anlæggets fjernbetjening, men altså ikke med telefon/iPad).

Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med 'afspil til' funktionen?

1 Kommentar

Omdømme 2
Hej mbjerring

Tak for dit indlæg.

Jeg har kigget lidt på sagen, og vil gerne komme med et bud på hvad der kan være galt.

Der findes to forkellige former for DLNA, DMR og DMP, vores App understøtter kun DMR. Jeg har kigget lidt på nettet, for at finde dit anlæg, og det kan godt se ud som om det kun understøtter DMP.

Det kan muligvis være det der er problemet, dette er kun et bud på hvad problemet er, da jeg ikke ved så meget om Denon's anlæg Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar