Når jeg anvender Homedisk-ikonet - som fint er kommet efter installationen - på skrivebordet, bliver jeg som forventet spurgt, om jeg ønsker at etablere TDC Homedisk som netværksdrev på denne PC. Dette er tilfældet på alle vores PC-ere, som er tilsluttet vores TDC Homebox. Dette svarer jeg selvfølgelig ja til, hvorefter følgende boks dukker op
Indtast brugernavn og password til dit TDC Login og klik på Log ind.
Brug det samme login, som du benytter på tdc.dk.
[i] Brugernavn
Password
[i]Bemærkning:
Aktivér venligst Javascript og ActiveX-objekter i Internet Explorer.
Når jeg så indtaster vores brugernavn og password, får jeg følgende meddelelse.
Forkert brugernavn eller password.
Jeg har gentagne gange haft fat i TDC Hotline, men ingen har kunnet hjælpe mig. Den seneste melding gik på, at jeg kunne prøve at finde et svar her i TDC Forum. Jeg har dog ikke umiddelbart kunnet finde nogen med det samme problem, så nu håber jeg på, at der er en, som kan komme med de vise ord. Jeg ville jo frygteligt gerne komme i gang med at bruge min homedisk !!
Jeg har følgende yderligere oplysninger.
Jeg kan godt tilgå homedisken via TDC's hjemmeside, men her kan jeg kun oploade 5 filer enkeltvis ad gangen ! Det er en uoverkommelig opgave. Hvis jeg vil tilgå homedisken via stifinder, bliver jeg bedt om brugernavn og adgangskode. Jeg har forsøgt med min TDC brugernavn og adgangskode, men det virker ikke.
Vores styresystemer er h.h.v. Windowa XP og Vista
Jeg glæder mig til at høre fra nogen, der kan hjælpe mig videre. På forhånd mange tak
M.v.h.
Michael
Bedste svar af timianvej14
Tak for alle de gode forslag ! :-)
Det har rent faktisk vist sig, at årsagen var adgangskoden. Den indeholdt et &-tegn, og det konfliktede simpelt hen med homeboxen. Koden er nu lavet om, at det fungerer fint.
Problemet er demed løst, og TDC endte med at løse opgaven på fin vis, da det endelig lykkedes mig at få fat i en kompetent og meget hjælpsom medarbejder.
Se original
Det har rent faktisk vist sig, at årsagen var adgangskoden. Den indeholdt et &-tegn, og det konfliktede simpelt hen med homeboxen. Koden er nu lavet om, at det fungerer fint.
Problemet er demed løst, og TDC endte med at løse opgaven på fin vis, da det endelig lykkedes mig at få fat i en kompetent og meget hjælpsom medarbejder.