Homedisk

Min Homedisk opretter nye diskdrev med en ny bogstavbetegnelse. Den har nu nået betegnelsen (G) og blokkerer derfor tilslutningen af flybare diskdrev.

Jens Wærum

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Jens

Jeg har på et tidspunkt oplevet det samme, men kun på den ene af mine computere. Det er givetvis ikke HomeDisken, der er årsagen til problemet, men din computer. Kan du have fået sat computeren til at køre NetConnector.exe, hver gang den tændes?

Jeg fandt desværre aldrig ud af, hvad årsagen var til mit problem, men det ser nu ud til at være stoppet. Glad humørikon

Har du tilfældigvis Windows XP Media Center Edition installeret på din computer? Jeg har denne version af Windows på den pc, der skabte problemer, og jeg ved at denne version af Windows kan have problemer med at huske adgangskoder, hvilket måske på en eller anden måde kan være en del af problemet?

Mvh Stephen

Tak for hjælp.

Det så ud som om det var NetConnector der var årsagen.

Og jeg tror jeg har fået den afbrudt.

Hilsen

Jens Wærum

Omdømme 4
Hej Jens

Jeg håber, at det er lykkedes for dig at få NetConnector afbrudt, og at den bliver til at holde under kontrol fremover Meget glad humørikon

Jeg vil da i hvert fald holde ekstra øje med NetConnector, hvis jeg skulle få problemet igen. Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P