Nu har vi for noget tid siden anskaffet os sådan en Homedisk, som jeg har haft flere problemer med end glæder!-.-...men i hvert fald der er kun en computer hvor det er muligt at skrive "homedisk" i adresselinjen hvor den så gør som den skal, men på alle de andre computere søger og finder den tråde som hvis man søgte efter noget på f.eks. google. det er pisse irriterende!!
det vil jeg gerne have et svar på hvorfor det er sådan? det er jo komplet latterligt!
Det andet er at hvis man går ind på homedisk og vil oprette et netværksdrev, som der står i TDC's manual, er der ikke noget opret netværksdrev ikon, så derfor kan jeg ikke oprette det på nogen andre computere, hvilket også er pisse irriterende.
og det vil jeg også gerne have et svar på hvorfor det er sådan??...og hurtigt tak!
Nu har vi haft TDC herhjemme i lang tid både mobiler, net og fastnet, jeg har aldrig haft så slemme problemer som efter vi bestilte homeduo og homedisk!!
Og det er jeg ved at være pænt træt af, især også ventetiden jeg har snakket med dem i telefonen over 5 gange og hver gang har jeg skulle vente i 20 min!! I 20 MIN!!!!...det er fandme for lang tid! så hvis der er nogen problemer har jeg bestemt ikke lyst til at ringe til dem fordi det er spild af min tid og mit liv...så derfor opfordrer jeg KRAFTIGT til at TDC får det forbedret DRASTISK!
Og så lige en anden ting af en eller anden mærkværdig grund sendte de os et mobilt bredbånd som ingen af os havde bestilt og så kunne de ikke engang gøre noget ved det i min lokale tdc butik, det er sgu også for åndsvagt må jeg være ærlig at sige, i burde køre på samme system!!!!!!!!
Jeg er ærlig talt ved at være godt træt af TDC, hvilket jeg synes er ærgeligt fordi at jeg har haft dem i lang tid og har været glade for dem, men alt det jeg har gået i gennem den seneste tid gør det bare alt, ALT, ALT for besværligt!
SÅ et godt råd til TDC er få forbedret jeres hjælp og rådgivning, jeres telefonservice, og rigtig mange dele af jeres system, det virker simpelthen bare alt for kludret og indviklet, og få forbedret jeres homedisk!!!!!
Bedste svar af thomasr
Kære KDoyle,
Vi oplever at nogle brugere af HomeDisk ikke kan nå den med "HomeDisk" i browserlinien. Det kan der være mange årsager til - vi indretter jo vores computere og lokalnet forskelligt. Men i dette indlæg kan du se et eksempel på en løsning: /t5/Mit-TDC/%C3%85bne-Homedisken/m-p/318. Og hér et andet:/t5/Bredb%C3%A5nd/Homedisk-certifikatfejl/m-p/1118.
Netværksikonet dukker kun op i avancerede indstillinger, når man logger ind lokalt. Det giver ligesom ikke mening at tilbyde at oprette netværksadgang, når man er logget på via fjernadgang. Det kan godt være, at det er pisse irriterende og latterligt, som du skriver. Det synes jeg vel egentlig også, men det er nu engang sådan netværk og internettet er skruet sammen - og det kan selv TDC ikke lave om på.
Hvis du mod forventning ikke får tingene til at fungere med ovenstående "opskrift", så er du velkommen til at skrive en privat meddelelse til mig. Jeg vil i såfald have behov for en mere præcis beskrivelse af det du oplever - trin for trin, gerne suppleret med skærmdumps og infomation om hvilke operativsystemer, antiviruspakker og browserversioner dine PC'er benytter. Ligeledes vil jeg have brug for at kende det
telefonnummer som dit HomeDisk abonnement er tilknyttet.
Med venlig hilsen
Thomas - Produktansvarlig for HomeDisk
Se original
Vi oplever at nogle brugere af HomeDisk ikke kan nå den med "HomeDisk" i browserlinien. Det kan der være mange årsager til - vi indretter jo vores computere og lokalnet forskelligt. Men i dette indlæg kan du se et eksempel på en løsning: /t5/Mit-TDC/%C3%85bne-Homedisken/m-p/318. Og hér et andet:/t5/Bredb%C3%A5nd/Homedisk-certifikatfejl/m-p/1118.
Netværksikonet dukker kun op i avancerede indstillinger, når man logger ind lokalt. Det giver ligesom ikke mening at tilbyde at oprette netværksadgang, når man er logget på via fjernadgang. Det kan godt være, at det er pisse irriterende og latterligt, som du skriver. Det synes jeg vel egentlig også, men det er nu engang sådan netværk og internettet er skruet sammen - og det kan selv TDC ikke lave om på.
Hvis du mod forventning ikke får tingene til at fungere med ovenstående "opskrift", så er du velkommen til at skrive en privat meddelelse til mig. Jeg vil i såfald have behov for en mere præcis beskrivelse af det du oplever - trin for trin, gerne suppleret med skærmdumps og infomation om hvilke operativsystemer, antiviruspakker og browserversioner dine PC'er benytter. Ligeledes vil jeg have brug for at kende det
telefonnummer som dit HomeDisk abonnement er tilknyttet.
Med venlig hilsen
Thomas - Produktansvarlig for HomeDisk