Homedisk | YouSee Community

Homedisk

Jeg overvejer at koble mig på homedisk.

Men jeg har brug for at kunne høre min musik fra enten tv eller mit stereoanlæg i stuen. Jeg har Hometrio. Hvordan gør jeg det. Kan det lade sig gøre?.

3 Kommentarer

Omdømme 6
Hej, der er rigtig mange måder at gøre det på.

det simpleste ville være hvis du havde et anlæg der kan spille musik beskyttet med DRM licens(du kan se i din manual om du kan) og så skal dan enhed du spiller igennem også være DLNA kompeltibel(igen din manual)

det er detsvære de færeste TV og andlæg der er kan, så er der muligheden hvis du har en Xbox 360 så kan du tilslutte den dit andlæg og tv og bruge den som mellem led.

til sidst kan du få en Netværks radio som kan spille DRM beskyttet musik. du kan se den har tråd.

/t5/Tv/Analog-radio-antenne/m-p/17953#M1172 jeg tror du vil finde det interasandt.

Tak for det hurtige svar.

Hvis jeg har hometrio, kan jeg så komme på nettet via mit tv, hvis jeg anskaffer mig homedisk.

Kan jeg hente mine tdcplay musik via homedisk, hvsi jeg vil spille musikken enten via tv eller stereoanlæg?

Eller skal jeg anskaffe mig en mini pc, hvsi jeg gerne vil på nettet via tv.

Omdømme 6
Hej, Igen.

Hvis du vil på nettet igennem dit TV skal du bruge en MiniPC, et media center eller et internet tv. Jeg vil anbefale en Mac mini eller en boxee box(Købe eller bygselv) Boxee er beseret på det rigtig gode og stærke media center XBMC(xbox media center) og du kan derfor bruge XBMC remote til enten din Iphone eller adroid telefon til at styre dit media center. der er ingen af de 3 som understøtter afspilning af musik fra play. men internettet som du kænder det som på computeren får du kun på en mini PC eller når Google TV kommer til danmark, men du skal også huske at internettet er er serligt TV venligt forstået sådan et det er rigtig besværligt at styre med en fjærnbetjæning og du skal tæt på for at kunne læse hvad der står.

Jeg Bruger selv Den rene udgave af XBMC.

en homedisk er en NAS(Network-attached storage) eller på dansk en Netværks hardisk.

du kan heller ikke hente musik direkte til din Homedisk du skal hente den til din computer og så ligge den over på

Besvar