Homedisk | YouSee Community

Homedisk

Jeg har efterhånden mange gange talt med TDC-teknikere vedr.. manglende online backup - "Nøglen" viser 2 -3 % backup og har vist det siden jeg anskaffede mig dette produkt. Jeg er blevet lovet at de ville ringe tilbage 3 gange inden for 14 dage og ingen af dem har ringet tilbage så jeg kunne få dette løst. Jeg er meget træt af TDC's service som er totalt værdiløs.

Jeg har forsøgt få opsagt mit abonnement hvad Homedisk angår. Inden jeg kan få et ord indført bliver jeg viderestillet til en "Tekniker" og forhindrer dermed mig i at opsige dette abonnement. Jeg har ikke haft dette produkt i 6 måneder endnu men i betragtning at at TDC ikke har levet op til sine forpligtelser med at servicere mit produkt burde det ikke være et problem. Jeg er ikke længere interesseret i at beholde den disk da den ingen funktion har.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Hej BourneID

Jeg er helt enig i, at en HomeDisk ikke er meget værd, hvis backup'en ikke kører.

Jeg har selv oplevet, at min HomeDisk-backup gik i stå i starten, og i mit tilfælde skyldtes det, at backup-programmet var stødt på en fil, som det ikke kunne håndtere.

Hvis du har mod på det, kunne du i første omgang prøve at kigge i loggen, som du kan finde ved at klikke på skiftenøglen, der viser back-up-status. Når du derefter har logget på, skal du klikke på skiftenøglen øverst til højre på den statusside, der fremkommer. Advarslen, der derefter vises, skal du bare sige "OK" til. Loggen findes som et faneblad under Avancerede indstillinger.

Hvis der i loggen vises en "warning" (vær bl.a. opmærksom på fejlmeddelelser, som indeholder et filnavn) eller andre "interessante" fejlmeddelelser, kan du gengive teksten her i tråden. Så kan det være, at andre kan hjælpe med at tyde den.

Har du i øvrigt prøvet at slukke og genstarte HomeDisken?

Mvh

Stephen

Tak for info. Jeg vil se på loggen Glad humørikon

Besvar