Homebox Router Sover?

Hej.

Vi har lige fået ny erhvervslinje ind i huset hvilket gjore at vi var nødt til at skifte den gamle meget lukkede router til en ny fancy en.

Vi har nu fundet frem til at man igennem tts.tdc.dk kan rette de trådløse informationer, det tog sin tid at finde den oplysning, men vi er nu kommet ind i et problem. 

Problemet er at hvis jeg smækker min bærbar i om aftenen fordi jeg som ofte er for doven til at lukke den ned, så når jeg åbner den dagen efter vil den ikke tilslutte sig routeren. Det er som om at routeren falder i søvn og først vil vågne igen når man har haft den slukket og tændt. Er der nogen der kender til dette problem?

2 Kommentarer

ja li nu havde min søn det

og mærkeligt nok han kommer ind på min side hele tidens ved der hvor man går ind til boksen

som man kan se hva der er på vors net hvorfor så nu det ?????

li meget hva han trykker på kommer han derhen  !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omdømme 4
Hej Asser90,

Jeg har godt nok ikke hørt om, at vores routere skulle være indstillet til at tage sig en lur om aftenen. Kan jeg få dig til at teste med en anden computer, for nu at få udelukket dén del? Jeg har før hørt om PC'er der "hang" i netværket, når de blev vækket fra slumretilstand. Du kan evt. også prøve at sætte et kabel i, for at se om det kun er på den trådløse del, at filmen knækker.

Vi har en side, hvor du kan læse mere om trådløse problemer på TDC HomeBox Erhverv: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/publish.php?id=29896
@hanne: Jeg er ikke med?

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)