Home Trio - tiltag i fremtiden

Omdømme 2
Hej allesammen,

jeg har nu haft min Home Trio Boks i snart 10 måneder og jeg er stort set tilfreds med boksen. Der har været nogle mindre udfald på lyd og billed siden, men ingen større problemer.

Jeg har været YouSee kunde i mange år, men pga. flytning blev jeg nødsaget til at skifte til TDC Home Trio. Billedet af HD kanalerne er en smule dårligere sammenlignet med YouSee, men stadig langt bedre end det billede jeg får fra den lokale antenneforening (analog signal).

Jeg skriver dette indlæg, fordi jeg gerne vil vide, hvilke planer TDC har liggende til deres Home Trio kunder.

Hvilke nye kanaler kan vi forvente at få tilbudt i 2011 ?

Bliver hastigheden på internetsiden hævet ? (i pressen kunne man læse, at alle TDC´s kunder vil få 20 Mbit) - http://www.altomdata.dk/alle-tdc-kunder-faar-20-mbits-bredbaand

YouSee er ude med nyheden om nye HD kanaler (flere af dem endda gratis) - hvilke forbedringer har TDC på dette område i 2011 ?

Det ville generelt være rart, hvis TDC ville komme med flere oplysninger om tiltag der skal gøre denne boks til den bedste Triple Play løsning på det danske markede.

med venlig hilsen

Flemming D.

2 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

Jeg ville lige kommentere til det med at TDC godtnok har bedre billede på hd end din lokale antænneforening.

det er da klart at TDC har bedre HD en antænne foreningen når den er med analog signal, da analog ikke kan sende HD, men kikker du på hvad du kan få med DVB-S/S2(Satelit) og med DVB-T(luft båret signal) så er både TDC og Yousee langt bag efter, jeg ville påstå at det billede TDC sender som HD er af ringer kvalitet end det jeg kan modtage som SD. men det skyldes jo at HD og andet TV kræver en otrolig stabil og hurtig forbindelse for at opnå en fornuftig billede kvalitet så det er ikke andet end man kan forvente.

Omdømme 5
Jeg er helt enig med@FlemmingD.

Du ved tilsyneladende godt selv, hvorfor signalet fra den lokale antenneforening er dårligere. Hvis den er med i dit område, så tror jeg du har krav på at kunne komme til generalforsamlinger og foreslå, at benytte sig af den digitale DVB-T sendemetode.

Samtidigt vil jeg også gerne snart høre mere fra TDC om fremtidige tiltag.

Hvis kunder har noget at glæde sig til, er de mere reliable to blive hængende i længere tid.

Dette synes jeg (og andre tydeligvis), at TDC indlemmer i jeres kunde- og servicepolitik.

Besvar