Home trio - Optage et andet program end det man ser????

Hejsa.

Jeg har TDC Home-trio, og har kan ikke se ét program og optage et andet?!?! Jeg får meldingen at "alle kanaler er i brug"

Hvad er der galt??

Jeg har desuden også "den gamle" fjernbetjening, kan denne ombyttes til en ny??

Erik

9 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

Du skal bruge en TV linje at se en kanal, og en til at optage(hvis du vil optage en kanal du ikke ser).

jeg ville gette på at du enten optager en ting ser noget andet og så prøver at optage noget tredje, det er et problem der kan opstå i forbindelse med multiroom.

Det er desværre ikke det som er tilfældet, det virker som om jeg kun har én "kanal"......

Omdømme 6
Hej,

Har du prøvet at genstarte(Sluk vent 5 min, tænd) din TV Box/Boxe.

Ja jeg har prøvet at genstarte, og det er samme problematik!

Omdømme 6
Hej igen,

det bedste jeg kan komme op med er at du skal prøve at ringe til TDC kunde service, så er jeg sikker på at de vil hjælpe.

Omdømme 2
Badge
Hej elko

har du i dit abonnement også optage / pause til 69 kr. pr md.

eller har du kun home trio til 449 kr. ?

Er dette tilfældet så skal du tilkøbe ydelsen optage / pause

ja jeg har det med i mit abb., og jeg kan også optage, men ikke se andet program imens!?!?!

Omdømme 2
Badge
Prøv at gå i menuen, vælg indstillinger og derefter generelt / system information.

Der vil du under systemressourcer kunne se hvor mange tilgængelige tv streams du har. Skal du kunne optage to programmer / se et og optage et andet kræves 2 streams.

Har du ikke det må du kontakte kundeservice

Hej Erik

Jeg har haft samme problem som dig. Jeg ringede til TDC og kom i kontakt med en tekniker, der udførte én eller anden operation inde hos TDC, hvorefter jeg skulle genstarte digitalboksen. Jeg afbrød boksen på knappen bag på kabinettet og startede igen, og straks virkede det: Jeg kan nu optage fra én kanal mens jeg ser udsendelse på en anden.

Når jeg optager fra to kanaler samtidigt, kan jeg ikke se TV på en tredie, men det er heldigvis sjældent, jeg har brug for det.

Med venlig hilsen Peter, Sønderjylland

Besvar